Fredag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 18. okt 2024.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er jo grusomt tidlig
    IMG_6746.jpeg

2. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Fortsatt hotellfrokost. Radisson Collection Gran Via er bra. Dog litt merkelig Advocado toast hvor plommen er ganske fast, mens hviten er helt flytende.
    IMG_2806.jpeg

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Paris.
    Fikk både champagne, løksuppe og and i går, satser på at det blir noe digg til middag i dag også.

Hjemmekontor på hotell funker ganske så bra, det er iallfall ingen som forstyrrer meg. (Bortsett fra mannen som ville vaske rommet. Da tok jeg en rusletur i nabolaget)

Paris er trivelig, men det er litt for mange franskmenn her.

Ha en fin en!

4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,197
    Bonuspoeng:
    183
    Har lært et triks! Reis med en som snakker flytende fransk, så går ting skrekkelig mye lettere og alle blir på magisk vis mye hyggeligere, og så sitter jeg bare og nikker og smiler og ser pen ut.

Ellers god morgen fra Oslo. Løpt litt på de nye møllene på min lokale SATS, nå fyrer jeg i peisen og skal manne meg opp til å åpne jobb-PC-en.

Ha en solid en!

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo by.
    Jeg vant så vidt den interne konkurransen om trumf opptjening i går.
    17550 EB poeng, krysser fingrene for at Meny Mer fortsetter sitt generøse bidrag:)

Vurderer sterkt en førjulstur til en Europeisk by. Men da må Norwegian få fingeren ut å godkjenne statusmatchen min. Har tatt 11 virkedager nå, er det meg som er utålmodig?

Ha en fin fredag alle bonusnisser:)

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. Morgenfuglene har sitt å stri med, vi andre har det ikke noe bedre. Men vi har svømt, og vi har fyrt opp kaffemaskinen.

Det blir snart hovedstadstur med konsert, annen kultur og hotellnatt. Investering i familiebonuspoeng og ditto livslangt gullkort.

Ha en fin fredag, og god tur til alle farende fanter!

Sonictravel, Henrik, Flymunda and 5 others like this.
  7. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Longyearbyen!

Er på årets faste tur med cognac&sigarklubben, fire tidligere kollegaer som knapt drikker cognac og egentlig ikke er så begeistret for sigarer. Men vi får det da i oss som en dårlig unnskyldning for å dra på tur. 25-årsjubileum for klubben, og i år ble det Svalbard. Har et tett program med aktiviteter og middag på fantastiske Gruvelageret restaurant i kveld Gleder meg!

Lykke til med million- og Senatorsanking dere som er på tur i alle verdens kriker og kroker

Spielhaug, tobeornot999, ina and 9 others like this.
  8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor har ikke jeg slike venner :)
    Spøk til side, hadde et lignende opplegg før i verden, men vi kjørte MC til Tallinn for cigar og konjakk.

9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,382
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

I dag blir det konferanse hele dagen, satser på at det blir gøy og at mine kolleger tar unna mesteparten av jobben som ellers må gjøres.

Ble rekordinntjening på trippeltrumf i går, rett over 29 tusen poeng (før kredittkort) lar seg høre. Meny har virkelig klart å stjele oss bonushorer som kunder. Har 3x bonusopptjening der i forhold til Kiwi og 5x i forhold til Viatrumf så langt i år. Selv om jeg har masse som venter på viatrumf så skal det skje noe spesialt om ikke meny blir soleklart viktigste for oss å tjene poeng.

Ha en god fredag alle.

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Bra tips. Hadde med moren min forrige gang jeg var i Paris, da gikk alt veldig greit. Så empiri viser at noen som snakker fransk er bra reisefølge. :)

Jeg prøvde meg på å bare nikke og smile og se pen ut, det holdt ikke.

11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Ser vi var tidlig ute begge to i dag @Eddie47 :)

Rscott and ina like this.
  12. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,334
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk aldri noe varsel fra Norwegian at den var godkjent. Plutselig var bare profilen oppdatert slik du er obs på det.

Maggie liker dette
  13. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,334
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra nordvest. I dag blir det familieselskap for eldstemann i huset hvor alt ble handlet inn i går på trippel T. Ellers blir det litt fly og hotellbookinger i jobbsammenheng, dog bare i Oslo og eksotiske Stjørdal

Rscott, Flymunda, Berlioz and 4 others like this.
  14. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er så vakker at dette trikset fungerer i alle land i verden. Uten at jeg snakker fransk..... I alle fall mener jeg de selv. Reisefølget er ikke alltid enig.......

Henrik liker dette
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå solskinet i Florøida. Gardinene må ut framfor vindauga slik at det vert levelege tilhøva innomhus. Det er godt å vere på kontoret igjen etter ein dag med loungekontor og to påfølgande med heimekontor. Kjenner det skal bli godt med helg.

Rscott, Flymunda, Berlioz and 4 others like this.
  16. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,493
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra duskregnet i Oslo, at noen skulle ønske å reise bort fra tåka og fem varmegrader vi her her, det kan en jo skjønne!

Selv må jeg ta til takke med reisebrev og sporadisk planlegging mens EB kontoen bygges opp igjen etter å ha nærmet seg nullpunkt i slutten av august.

Rscott, Flymunda, holmen and 2 others like this.
  17. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Lufthansa Senator Café I MUC IMG_3334.jpeg

Rscott, Flymunda, holmen and 3 others like this.
  18. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Hilsen fra Oslo med grå himmel. Fant denne tag i posten i dag. Vi får se hvordan denne kan bli brukt. (Strekkoden er klippet vekk)

image0 (2).jpeg

Rscott liker dette

Del denne siden