Fredag og endelig helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flight Cancelled, 15. mars 2019.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,565
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er helt enig, og jeg har hund selv.

    Men, når alt av stier og skogsbilveier blir preparerte skiløyper på vinteren, så er det ofte ikke så mange steder igjen hvor man kan gå tur på bena.
     
    Supersergei, Liza and ElinPelin like this.
  2. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er det på vei til Danmark. Ikke med fly men med Fjordline fra Bergen. Kjøre inn til Bilka!

    [​IMG]


    En dag i land i Danmark.

    God helg :)
     
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    ...Ikke akkurat noen brannfakkel !:mad::confused:
     
    OttoL liker dette
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Gjør unna whatever handling du må, og gå så for en skikkelig dansk FROKOST!
     
    Sikiduck, holmen and ElinPelin like this.
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra det sørlandske! Har betalt en bilverkstedregning, samt bestilt 3 private flyturer i dag. Skal også legge inn (privat) bud på oppgradering på en jobbreise til TOS. Prøvde også Berg-Hansen for første gang som glatt fikset T/R Gdansk i plus (6legs) med retur på samme fly. Trenger litt rask påfyll av basispoeng så jeg kan få gitt bort et sølvkort før det lakker for langt på året. Heretter må det fokuseres på å nå AmEx-målet til en ny CT.
     
    Avixlo, holmen, TravelManBiz and 2 others like this.
  6. ElinPelin

    ElinPelin Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Dette er jo en av de to klassiske Markakranglene. Gliplankefolket mot fotfolket (og pulkfolket, akebrettfolket og hundefolket) på vinteren og fotfolket mot tohjulsfolket på sommeren.

    Oslo kommune har gitt beskjed at i deres deler av Oslomarkene er det fritt frem for alle der det er preparerte løyper, og at alle må ta hensyn til hverandre.

    Som fotfolk helt uten gliplanker i sykkel- og smøreboden, og som lufter dachser med altfor korte bein til å takle løssnø noe særlig, forbeholder jeg meg retten til å gå utenfor sporet i preppede løyper. Men prøver jo å unngå det når det er nypreppet.

    Gubben sendte meg for øvrig sms (oh, yeah. Vi er i den aldersklassen) og minnet meg på at jeg har jøbbers i morra, og at vi skal ut og spise. Jeg vet klokkeslett, men ikke hvor. Håper på Palace Grill, Galt eller Alex Sushi. Maemo blir det ikke, da gubbesnobben påstår det er sykt å betale så mye for tang og tare.
     
    ArthurDent, holmen, Kristian and 2 others like this.
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøp ski så er problemet løst ;)

    Jeg bare sutrer jeg, og ingenting er som å sutre til folk jeg ikke kjenner i et håp om å få aksept på noen av mine meninger :D
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Oslo. Straks klar for å fråtse på favorittrestauranten min i Oslo, St. Lars, hvor 36-timers lammebog står på menyen.

    Fakirflyet til CPH og deretter til BRU i morgen tidlig, hvor Hertz forhåpentligvis disker opp en kurant leiebil for en kort helg i Luxemburg. Planen er å kikke på noen slott og få til en liten gåtur eller to.

    Ha en flott en!
     
    Avixlo, Kristian, ArthurDent and 3 others like this.
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra kontoret hvor arbeidsdagen har glidd over i hotellbooking. I den forbindelse kom jeg over denne nydelige annonsen fra SAS: Nyt førsteklasses service på turen til Asia, fly med SAS... God helg!

    Screenshot 2019-03-11 at 08.59.07.png
     
    RoadKing, Avixlo, Kristian and 2 others like this.

Del denne siden