Litt tidlig og så langt kaffefritt her på flybussen. Turen går med LH gruppen til GVA også bli med Beaune og bryllupshelg for en venn fra studietid. Det betyr at Senator skal tjenes opp for det neste året : nesten, uten at jeg er helt sikker på om det trenges nå som Thai også deler ut status. Gårsdagens TTT ble ganske rolig. Grønt og sånt får vente til jeg er tilbake til hverdagen. Men nå er det helg og vi skal ut å fly? God tur!
LoveHansen til FRA i dag. bruker noen timer på en lounge på FRA terminal 1 i formiddag. Det er lov å si hei!
Morn fra Trondheim! Ingen reise på meg før om 29 dager... laaaaaaang tid til neste gang altså. Dere skjønner det, kolleger er mer "allerede? var ikke du borte forrige helg?"... folk asså. Får nok ikke så mye tid til å henge her i dag, for jeg hadde helt glemt at et prosjekt skal være ferdig til mandag Går seg til. Tenker ikke å jobbe i helgen, for da skal jeg brygge, med pors, for første gang, så jeg er litt spent på hvordan smaken blir. Ha en herlig fredag!
Vanskelig å Ikke like britisk høflighet. 3 kvarter forsinkelse, og de bukker og skraper og takker for at jeg holder ut med dem. Hører med til historien at været i London (low visibility) er grunnen, og at de dermed selvsagt var helt uten skyldig forsinkelsen selv. Forresten, sur tysker slapp ikke inn i OSLounge foran meg. Han ble høflig fortalt at han måtte til SAS loungen, men de hadde visst allerede sagt nei fortalte han. Tålmodig dame i OSLounge spurte om han hadde Senator (han viste tydeligvis frem en turist-billett til henne) men han bare "aber nein" og gikk tilbake til SAS lounge. Aner ikke hva han egentlig trodde var grunnlag for inngang...