Første etappe her, ikke siste som i tråd tittel. Sykt lang kø inn til OSLounge. Men nesten ingen folk i premium-delen. God mat og drikke som alltid Rakk bare 15 min i lounge før Norweigan ropte opp om at flyet til UK var klart. Altså ikke bare "go to gate" men actual "boarding". Det var selvsagt tøys, som forventet - og pre boarding skjedde inn til en svett liten F14 gate på OSL før nye 20 minutter venting inntil de åpnet døren til flight bridge. Prio boarding selvsagt, nå som Norwegian endelig fikk ut fingeren og oppgraderte meg tilbake til Priority (Strawberry plat for life match). Ville forsåvidt hatt samme Prio med flex billetten uansett. Litt bedre kick-back, dog. Altfor mye å drikke, og altfor sent på Oslo kontoret i går, så flyvertinnen sa "endelig fredag, ikke sant?" når jeg med røde øyne ba om en bloody Mary Topp service, rad 1 og kun gode ting å si om Norwegian og crewet!
God ettermiddag fra hjemmekontoret. Har akkurat hatt tidenes korteste samtale med SAS KS. Har fått en feilmelding på en booking i mars, og klarte ikke å velge sete. Alt så tilsynelatende riktig ut. Mannen i andre enden brukte ett sekund på å se at "Ja, Eurobonus er ikke registrert riktig på bestillingen. Sånn, nå kan du gå inn og velge sete." Og det kunne jeg. Topp stemning! Har jobbet mye i dag, og hele uken egentlig, så nå er jeg klar for helg! (Om et par timer..) Solen skinner, så kanskje jeg må ut og klippe gresset en siste gang for i år. Ha en fin en!
Inne i Gull er det flasker.. noe «billige» greier .. I business er det på tap Det er samme boblevin begge steder ..
Ved boarding på OSL i dag fikk gatepersonalet det for seg at de hadde en -1- i boardinggruppe 0 og hen ble ropt opp!!! … vi måtte vente, men ingen kom …
Begynner at lure på om det finnes en premium premium del….? Jeg har enda til gode at få god mat i den lounge….
Endelig helg, og sendt småtrollene avgårde til besteforeldrene i Bergen med SE-RSO. Denne maskinen har ikke hatt dagen i dag, og ligger an til halvannen time forsinkelse ut fra OSL. Var litt bekymret for at den ble dronefast i Aalborg tidligere i kveld siden den aldri kom seg i lufta, men nå ser det ut til at ting ordner seg.
God kveld fra Landvetter flyplass og Scandic. Grytidlig avgang kl. 6.15 med alles favoritt selskap Ryanair. Hotellet er forøvrig ganske fint og veldig greit rom. Litt trangt for en familie på 5, men fungerer fint for under 10 timer opphold. God rundreise på lounger til dere som er ut på safari og eller en god helg til alle sammen!