Her er solen i ferd med å bade verdens vakreste by i sol. Opp og hopp! «Snart 6» har proklamert at han vil tilbringe dagen hos morfar siden storesøster er reist på jentetur med mamma til London. Sånn et det å være morfar .. livet er lett!
God morgon frå Aust-Finnmark! Tre veker til neste flytur! Det trengst for no har eg ikkje kryssa ei einaste grense, kommunegrenser inkludert, sidan februar! Ikkje for det, det er no ålreit her, òg: Ha ein fin-fin dag, folkens!
God morgen fra Brekke Noterer meg salt på ventilene, mulig det er påtide at lakeiene settes i arbeid med å få de blanke og fine igjen, men en ønsker heller ikkje vatn i malingen Regnet tar det vel etterhvert, det regner som kjent lite i Brekke Har fulgt med på Amtrak siden for en posisjoneringstur til NY, jaggu dukket det opp 2stk i business med Acela til 142$ det er veldig innafor ift de andre prisene som låg ute Har selvfølgelig bydd minstebud for å bli oppgradert til First
God morgen fra gullstuen. Guttetur i helgen, været er heldigvis minst like fint ved ankomst Ha en strålende fredag alle IF-ere
God morgen fra hovedsetet i hovedstaden, aka hjemmekontoret. Det er liksom litt enklere med engang, man åpner blindsene og det er strålende sol. Alternativt litt mindre motiverende å jobbe. Uansett, straks helg, det blir bra, ønsker dere alle en god slik en! T-5 GYD
God morgen fra hovedstaden! Knallstart på dagen, med både jogging til jobb (greit med nedoverbakke nesten hele veien) og booking av neste langtur som første gjøremål på pc'en. Om ikke lenge er det lunch, og vipps så er det helg! Er blitt lovet diverse skalldyr til kvelden, så min eneste plikt er å skaffe noe godt til glassene. Det er en plikt man kan like. T-48 til Bangkok! Med... Etihad? Du verden... Ha en flott fredag!
God morgen fra Oslo sentrum! Knall vær og bord booket for første utepils + mat etter jobben idag med en god gjeng venner både fra egen jobb og andre steder. Bestilte flybilletter i hauger i går, men holdt meg til Europa-bestillinger denne gangen. Om jeg virkelig klarer å få tak på de business billettene til Asia til sommeren som jeg håper på, skal jeg slå til der også i løpet av dagen. Varslinger sier at prisen skal være 5k lavere idag pr pax enn den var i går, men de prisene der går opp og ned hver eneste dag. Inkluderer Thai og Singapore airlines, men for betalte kroner - så det kan være nyttig å treffe på en "billigere dag" når man skal slå til og booke.... Aller mest keen på Singapore A380 business fra LHR:
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Sol ute, jobb inne .. Tilbake etter to dager hos kunde i Ålesund. Det var kjempevær der så vi blir nesten lurt til å tro at det alltid er fint vær i Ålesund. Var slik tidligere i år også .. Idag er det fotballkamp med eldstemann og deretter fredagstaco. Og så: helg! Ha en flott fredag, sol eller ei! T-63 Tokyo
God morgen fra Gullstua. Frokost nr 2 på vei inn i gapet. Må fortsatt fylle ut dette skjemaet til USA, men det går jo fort. Startet med å gå hele veien frem og tilbake i terminalen, for innsjekk til EWR er ikke samme sted som for alle andre SAS-fly.. Jaja. Skal sitte resten av dagen, så jeg har vel godt av det. (Pluss at jeg ikke var så verdensvant som jeg trodde, siden jeg ikke visste dette fra før av ) Ha en fabulous day!
Morn fra en suite på the HUB i Oslo. Har holdt foredraget mitt og slapper litt av. Så lunsj og farting til OSL for å komme meg hjem igjen. Ha en flott dag
God morgen litt lengre sør på solkysten! kaffe i baris på balkongen kan ikke være feil. Dagen skal benyttes til forefallende arbeid på hus og i hage, samt test av ny høytrykksspyler og skumkanon. Gøy! T-2 YVR, men er fristet til å ditche slekta og heller hoppe på denne: Ha en førsteklasses dag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Her hostast og harkast det. Halsen klør som berre det for n-te dag, men litt må ein vel lide når ein skal ut og fly First... om ni månader... Kaffi lindrar i alle fall. Spørst om eg ikkje prøver å lindre med litt kjøpebrennevin i kveld. Får prøve med litt DayQuil fyrst.
Finnair flight AY33 til Seattle måtte ein tur innom Fjordane i kveld. Sikkert godt etter det som må ha vore brutal turbulens austafor.
God kveld fra hovedstaden. Solen skinner og det var veldig behagelig å gå både til og fra kontoret i dag. Helgen starter med litt godt drikke og avslapping i kveld. I morgen meldes det også om finvær så da er planen en dag utendørs i solen, så det må bli bra! God helg folkens
Imponerende med 22,75 likes per dag du har vært medlem her på IF Tusen takk for dine kommentarer og bidrag her! Vi har jo møttes ved noen anledninger og du er en utrolig hyggelig kar å omgås Ryddet litt i en skuff på kjøkkenet i dag, kastet noen sukkerhjerter og vaniljesukker som hadde gått ut på dato i søpla. Bilde under passer bra til ditt jubileum! Du har fortjent vært eneste hjerte her! Hjertene er ikke bare dedikert til @Eddie47, det er også til alle andre bidragsytere her på forumet. Ha en fortsatt god kveld folkens Tusen takk skal alle ha for sitt bidrag her!