På solkysten er det mørkt og 9 grader. Jeg følte lenge at det var lite reiseaktiviteter fremover og sutret litt over det .. Fruen måtte påpeke det ikke var helt i overensstemmende med virkeligheten og ramset opp..ja ja .. T-10 Lisboa med LH
God morgon frå Aust-Finnmark! Her er endeleg glasuren lagt på gebursdagskaka mi (eg er fem månader på etterskot med den kakelaginga), så no kan fredagen berre koma! Måtte alle få ei brillefin helg
Morn fra Trøndelag. Nå er det vinter! Måtte skrape is fra bilvinduet for første gang denne sesongen. I dag setter jeg i gang to nyansatte som skal jobbe under min faglige ledelse. Har mast i flere år om at vi trenger flere slik at jeg kan jobbe mer fokusert. Så man kan trygt si at jeg storgleder meg! Håper dere får en strålende dag!
God fredag ønskes alle fra Oslo, en slitsom uke med god blanding av jetlag og mye jobb går heldigvis mot slutten. Neste utflukt er såvidt skinnvarer helt på tampen av året så det må tydeligvis stålsettes for noen lange kalde høstmåneder først. Ellers fant jeg en liten neve brasilianske penger når jeg ryddet ut av bagger og kofferter i går, mon tro om det eneste fornuftige man kan gjøre med de er å booke en ny tur til Brasil så de kommer inn i omløp igjen?
God fredag fra BR76 på vei mot Bangkok. Imponert over stabil wifi under hele turen, 39 USD for ubegrenset bruk. Tommel opp!
God morgen fra Holme ! Kan melde om at en i dag våknet av vekkerklokken og fikk gleden av å vekke arvingene Det pleier tross alt å være motsatt Nedtellingen til Chicago fortsetter ligger å drømmer om flybytte til A350
God morgen fra Sølvbyen. Klarvær og nesten nattefrost. Vinterhjulene kom på i går, "vær beredt" er et godt motto. Brillefri hverdag er ennå uvant, griper som vanlig etter dem når jeg våkner. Hjelp, hvor har jeg lagt dem? Åja, restavfallet var det! Flytur? Ennå lenge til. Ha en fin fredag!
God morgen fra Beitostølen. I dag blir det langtur i fjellheimen, men skal tilbake for middag på Lodge 900 i kveld
God fredag fra østlandet også. Regn rundt på alle kanter, men pt så skinner solen i riksstaden. Neste uke blir tur til sveariket men ikke i luften dessverre, så da er det vel egentlig ikke så mye å snakke om... God helg til folket.
God formiddag fra hjemmekontoret! Vel nede i syden fra jobb i LYR. Flott utflyvning i går ettermiddag, Barentsburg viste seg også frem ved vingetippen. Hadde vanlig vindusplass til å begynne med, men fikk tilbud om å bytte ut setet med et mindre komfortabelt klappsete. Jeg takket selvsagt ja til tilbudet, og hadde en flott tur videre med en gammel skvadronskollega.
God formiddag fra Madrid. Kom meg frem til slutt i går. Litt mye frem og tilbake med LH, men en del ting var de veldig gode på. Mat, informasjon, mulighet for ombooking pga at jeg sannsynligvis ikke ville rekke connection. Nettside og app, det er de ikke så veldig gode på. Men det ordnet seg til slutt. På et vis. Hadde min mor fått de meldingene jeg fikk, så hadde hun endt opp med å ikke reise.. Hotel Regina kan varmt anbefales! Rommet jeg hadde booket var ikke ledig likevel, så jeg fikk deres "beste penthouse" (sitat Monica i resepsjonen). Jeg ble fulgt opp i 6. etasje, og vist alt det praktiske på rommet. Veldig hyggelig. Rommet og badet er omtrent like store, og terrassen enda litt større. Der er det utedusj og badekar, solsenger og en sittegruppe. Helt OK.
Som du sa i går: You never know! Alt kan skje. Kanskje hotellrommet mitt er gitt bort før jeg kommer frem. Det hadde jo vært upraktisk.
haha.. sant. Men, her fikk jeg noe bedre ut av det. Så kanskje det var lønn for strevet tidligere på dagen.
God helg til alle IF’ere! Kom over denne fra reisebloggeren Tiezheng. Fikk meg til å trekke på smilebåndet, også kom jeg på at vi er en gjeng med raringer