God morgen fra Kastrup. Nattflyet fra Oslo nylig unnagjort. Her er det passkontroll og munnbind på hele flyplassen. God fredag!
God morgen fra Vågå. Setter straks snuten mot Oslo, kjørende på en passe mengde med spennende småveier. Bilde fra gårsdagen, men ser jammen meg likt ut i dag også. Ha en nydelig en!
God morgen fra hovedstaden! Ferien har offisielt begynt, så jeg ligger i sengen og drikker kaffe. Har fått en kjeks til kaffen også. Solen skinner, og det skal bli deilig med tre uker på hytten nå. Må bare rydde oss ut av huset, og pakke ned alt pikkpakket vi "må" ha med oss. God helg!
God morgen fra Viken T-9 det først som skjer er å skru av alarmen på mobilen og la en sove forbi både ferie og Covid 19. Når en står opp ifra dvalen, må utvendig fasade reparasjoner utføres, AmEx`n er fin der, bare passe på å stoppe ved 1 CT, har nok liggende til at jeg nå har mistet tellingen(nesten ihvertfall bare 2). Kaffe og pasienter neste, dagens gjøremål satt. Deretter en tur på Covid 19 klinikken. Ha en super helg til samtlige, mens jeg passer på folket ut kvelden idag.
God morgon frå Sunnfjord. Sola skin og alle er fornøgde. Eg hadde fredagsfølelsen i går, og var i grunn innstilt på at det var laurdag då eg vakna i dag. So feil kan ein ta. Då har eg ein dag til å vere produktiv på. Det ligg an til ei fyrsteklasses helg, med både bobler og kaviar, akkurat som i F. Ikkje det at eg har flydd det. Fristar det som substitutt frå SQ F, @drsyk? Kaviaren skal arvingen få ha for seg sjølv, men flaska (0,375l) blir han far sjølv som skal setje til livs. Men fyrst skal det arbeidast og ikkje minst drikkast kaffi!
God morgen fra et solrikt Vestland. En liten arbeidsdag igjen før helgen, og da er det bare en uke til ferie. Den blir sårt etterlengtet. Ellers sitter man med med fingeren på bestill-knappen til det store utland med en gang Erna gir klarsignal ved 12-tiden i dag. Ha en flott helg!
God morgen fra Sandefjord Her i skrivende stund er temperaturen 16°C og ute er det delvis skyet. Idag har min mor bursdag og blir 45 år. Det blir litt grilling med nær familie og noen nære venner av min mor. Ellers så får folk ha en flott fredag
God morgen fra Romsdalen Startet dagen med strålende solskinn. Merkes at det er fredag og har vært en lang uke. Til og med arvingen (som også fungerer som vekkerklokke) sov lenge i dag, som igjen førte til at det ble en litt hektisk morgen. Ukens siste dag på hjemmekontoret og da er det bare en uke igjen før ferie! Det trengs! I dag blir det avsted til Sunnmøre for å besøke svigerbror med familie. Satser på at han har noe godt i glasset til oss.. evt så kanskje jeg burde sikre meg å ta turen innom polet på veien Ha en forrykende fredag!
God morgen fra Bergen Er på tur med to av arvingene og vi har da sett både pingviner og brygger. Solen skinner og nå går turen videre med ferge til Stavanger. Ps! Tipset noen ga om Hoggorm Pizza var supert, selv om tenåringen synes det var i overkant hipt Ha en strålende dag og helg
Hei fra Trøndelag! Har tilbakelagt Trondheim-Bergen-Eidfjord-Sogndal-Stryn-Ålesund-Molde-Trondheim de siste dagene med arvingene, vi har prøvd forskjellige overnattingsmåter. Skip, lavvo, hotell, hytte og sjøhus. Alt har sin sjarme, men jeg foretrekker skikkelig tak over hodet og service. Neste tur, uten arvingene, blir til Svalbard, med en ettermiddag/natt i Oslo i forkant. Blir godt å bli luftbåren igjen etter så lang tid på bakken! Ferien avrundes med en tur til Runde. Har bestilt RIB-tur, håper bare at 4 andre også får det over seg at de må ta en tur, for minste antall personer er 6. Ha en flott dag!
God ettermiddag fra Hytta Husleia Egentlig helt greit med ferie - ikveld blir det havets festaften sammen med ca 30 hyttenaboer. Vinen og boblene er lagt på kjøl Men nå er det kaffe Ha en nydelig fredag
Dette lover meget godt for helgen, forventer at reisebasillen får seg noen gode dager fremover, men vi må opp i luften for full nytelse, fram til da, riktig god helg @Sunnfjordingen
Skikkelig god fredag fra Hallingdal. Godt en har valgt uke 30 som ferieuken, her skal det flys.. SK til LHR første helgen og DY til PRG..
Det første som slo meg var at de har innmari store kaviartuber på Coop, men ser nå at det er flaska som er liten
God ettermiddag fra Bergensbanen mellom Hønefoss og Flå. Vy pluss er ettermiddagens tilholdssted, og i motsetning til SAS så byr Vy på både servering og intet krav om munnbind... Delvis skyet oppholdsvær her oppover Hallingdal og ser ut til å være greie forhold for å se ut på naturen hele veien til Bergen. Fin start på langhelgen med utsikt utenfor vinduene Nyt fredagens folkens
Fredag på Villa Copenhagen. Fint hotell - dårlig vær. Ble litt knapt med tid mellom frokost og lunsj, så jeg måtte legge inn et strakstiltak i form av en løpetur for å skjerpe apetitten (for så vidt også fortsatt preget av gårsdagens utskeielser på 108). Det ble en runde rundt søerne i klassisk trøndersk striregn. God helg!
Absolutt en flott tur. Har som oftest hatt bra vær på turen over også tidligere og det gjør jo utsikten ekstra fin Ja, både tunnelen ved Finse og en del andre oppe på Vidda gjør jo at man dessverre ikke ser så mye som før. Samtidig så gjør de det enklere og tryggere å kjøre over fjellet vinterstid så vi får se det positive i dem
God ettermiddag fra Sandefjord. Kun 1 time (sånn ca.) igjen til ferie. Og kun 6 dager igjen til første fly på altfor lenge. Evenes og Lofoten kaller =) Været i mars, april, mai og juni har vært helt fantastisk. Badet faktisk ca. 10 dager på rad i mai og juni. Men nå er det jo helt stopp.. Regner annenhver time føles det som. Ha en flott fredag, helg og sommer!!