«I dag nei i dag gjer eg ikkje det slag. I dag skal eg liggja på ryggen å sjå på lerka som svingar seg høgt i det blå!» Fritt etter Stanlay Jacobsens i sangen «I morgon i Morgon» fra 1976 (I våre dager er det viktig å sette anførselstegn og riktig referanse!)
Good Morning Thailand! Ja klokka er passert 9 og solen står høyt allerede. Kaffen nytes inne for terrassen er full av klær til tørk. Til frokost blir det hjemmelaget ris suppe, den er under mekking nå. Siden blir det å tasse ned til poolen og velte seg ned i en solseng. Ha en flott torsdag
God morgen! På med broddene, ut på tur. Skal ikke så langt, men det er viktig å sko seg etter forholdene! Litt varme hadde gjort seg, kanskje jeg skal booke meg en tur? Ha en finfin dag, folkens!
God morgen fra et annet basseng. Ingen lerker, just some old birds. Foto er ikke tillatt. Men om T-66, da . . . Ha en fin fredag.
Mårnings fra kontoret, fortsatt mørkt og snøen laver ned her i Oslo, så en smule misunnelig på de som ikke må vurdere for og imot brodder bare en skal ut døren. Men snart helg, om ikke annet!
Kontraster ja. Her i Drammen laver det ned med snø og vi har null grader. Men hjemmekontor og snart helg er ikke så værst likevel
Hadde ikke fått med meg at det skulle snø enda mer i Oslo, så det var en nedtur å starte dagen i dag. Fiskalårets siste dag i dag, så det blir nok en hektisk dag jobbmessig. Neste uke - endelig - starter årets flysesong. Det har vært en usedvanlig lang pause. Dessverre går årets første tur i feil retning, men det er bare en ekstra uke før vi skal fly bedre, lengre og i riktig retning. God helg når den tid kommer, folkens. Og snart godt nytt (fiskal)år!
God føremiddag frå Sunnfjord. Fæla austlandsveir ute. Godt vi har kaffi og varme inne. Trasig å ikkje ha ein einaste flytur inne i SAS-appen. Det må bookast noko snart. Melbourne har lenge vore eit planlagt reisemål, og no har tyrkarane fått på plass fly dit. Det hadde vore stas.
God eftan fra Delhi Metro. Kom på flyet. Kom inn i landet. Så langt går dette mye bedre en forrige forsøk.
God fredag fra hjemmekontoret på Torshov. Veldig klar 2xLH F i helgen nå! Det kan ikke bli annet enn bra. Ha en strålende fredag!
Ser nå at det er to fredagstråder, med samme arnested. For mye morgenmedisin? Neppe. For mange lerker i skyen? Neppe. Den bergenske søken etter oppmerksomhet? Kan tenkes. Litt teknisk kluss? Sannsynlig. Fortsatt fin fredag!
Jeg prøvde å slette «kladden» og har bedt admin slette den .. sånn ble det når jeg prøvde å laste inn Stanley Jacobsen på YouTube! Da opphørte datakunnskapene for en godt voksen mann ..