God fredag fra vakre Valdres. Akkurat stoppa på Valdrestunet for å shoppe litt hos @ValdresBjarne før turen går opp på fjellet og hytta. EDIT: Sorry @Eddie47, hytten.
Beste hilsener fra senator lounge ved K gates i München. Registrerer at de ikke har utvidet ølutvalg (les: har ikke IPA) her ute. Forøvrig roligere enn på hovedterminalen. Straks klar for CPH.
God ettermiddag fra gullstua, Siste døgnet kort oppsummert: ICN SIN SQ C SIN BKK SQ C BKK LHR TG F LHR OSL SK C Fikk ledig midtsete i SK C. Yey. Så da ble denne flyvingen litt mer troverdig med tanke SAS sine reklamer for Plus. What they think they get in SAS PLUS: What they actually got in SAS PLUS:
God formiddag fra Toronto! Her er været aldeles fint! Og dagen idag skal brukes på å utforske Toronto Sentrum Ha en god Fredag dere der hjemme i Norge og for alle andre som er ute på tur
God morgen fra San Diego! Leiebil for helga er plukket opp. Jeg skal igjen driste meg ut i ørkenen mot Las Vegas og muligens jeg kommer meg helt til Provo, Utah før helga er over - det kommer litt an på hvor langt jeg orker å kjøre. Hertz President's Circle imponerer igjen da jeg kun har brukt Avis det siste året (og norsk President's Club status ikke anerkjennes i USA overhodet). Jeg kunne trille ut med en splitter ny Dodge Challenger R/T 6.4 L V8 med 6 miles på odometeret for den nette sum av 40 USD per dag i morges. Før det blir tur ut på landeveien, så må man jo jobbe litt først. God helg!
Får virkelig bra annonser på IF for tiden! Dette skal jeg gå for med en gang! Nettadressen virker veldig troverdig.
Vegetar???? Er det mulig Det er jo en grunn i seg selv å droppe Plus. De burde i hvert fall gitt et valg mellom kjøtt og vegetar. Ikke at den boksen til SAS er noe spesiell fra før uansett da.
Det er grunn nr 1 for at jeg ikke betaler for SAS plus og grunn nr 2 er at maten er forferdelig og boksen er ikke bedre enn hva SAS tilbydde tidligere (les gamle dager)
God kveld fra hovedstaden. Fint å se at forumet oppfører seg normalt igjen! Ellers har arbeidsuken vært lang, føltes nesten merkelig med 5 dagers arbeidsuke, første sådanne for min del siden april faktisk...Så da er det enda godt det er langhelg nå Nyt helgen folkens
Jeg har begynt å si nei takk til boksen. Er forøvrig enig i at Plus ikke er mye å betale ekstra for. Men når jeg likevel skal ut å fly, og jeg trenger statuspoengene, så gjør jeg det. Med mindre Lufthansa har en god deal. Hvilket ikke var tilfelle denne gangen.
Tas til etterretning. Da tror jeg ting har endret seg... (bortsett fra at en seff fikk gode saker i selve byen den gangen, også)
Merk, morgenavgangen med KLM 0630 går fra Hall A, lavkostterminalen, så kan bo hende det gjør en forskjell