God morgen i Norge god natt fra California ☀️❤️ Da blir det langweekend her borte og shopping på Walmart, antikkbutikker og Outlet malls Leiebilen min, Dodge Challenger. Eg e forelska ❤️ Alt jeg kan si er : dayyyyymmmm!
God morgen fra England og Canterbury! Damen som viste meg til rommet igår glemte å fortelle meg om frokost.. jaja, får se hva det blir til da. Vet da hvor McDonalds ligger Ha en flott fredag folkens! Jeg har hatt helg siden eksamen min ble ferdig på onsdag
Riktig gooooooooooooooooooooooooooood fredaaaaaaaaaaaaaaaaaa Black status match CHECK Thon Hotel Oslo Airport MR stil CHECK SK OSL-CPH-HAM-CPH-OSL Parkering P10 CHECK God helg CHECK.
God fredag frå Sunnfjord. Snart helg med jobb og barnedåp (som gjest). Stilig skyss, @Aussie74. Hadde same sorten sist eg var i Sambandsstatane og likte den veldig godt. Langt betre enn Mustangen.
God fredag frå Aust-Finnmark! No er det seks veker sidan sist eg var om bord i eit fly. Og det er fem veker til neste gong. Det får gå sin skeive gang, men det spørs om eg ikkje om eg på eit tidspunkt må tørrtrene litt på sikkerheitskontroll, ombordstigning og lounging. Kan ein få oppnemnd verje for å unngå uvettig framferd i slike samanhengar? Mykje å tenkja på ein fredag føremiddag i det høge nord... Ha ein meir tanketom dag og god helg, folkens
God morgen fra Island. Lite å melde herfra, håper å komme meg hjem i morgen som plan #3 tilsier. Sitter forresten her med dobbel housekeeping siden betjeningen valgte å avblåse streiken sånn akkurat når den skulle i gang. Foreløpig så synes jeg begge deler er litt slapt; God helg folkens
Tusen takk for det! Den bråker noe sinnsykt. En skikkelig god amerikaner lyd Jeg har hatt Camaro flere ganger, men denne her. Holy moly! Når du gir bånn gass så brøler den så dypt du kunne trodd du hadde en tiger som satt rett ved siden av deg. Skal kjøre til Camarillo om en liten stund så da skal det koses