Fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 27. nov 2020.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Fin sykkeltur på morgenen, kaffe inntatt og man er klar for dagens gjøremål :)
    Tar turen til hytta Husleia etter jobb for litt hygge og snekring, samt en akevitt og noe kjØLig drikke :cool::cool:

    Ha en fantastisk fredag :):):)
     
    Torris, Upsaker, EndreD and 13 others like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,906
    Likes mottatt:
    12,887
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Blå himmel og blå grader i dag. Fortsatt isfritt i det kommunale badekar.

    Legosett blinket ut som julegave var selvfølgelig sluttsolgt på nett. Så det var Svartfreddan for meg. Burde nok ha forsøkt ett minutt over midnatt.

    Spenningen rundt flyreiser pt er når skal jeg kansellere vårens turer til Granca. Nå eller med det samme? Vurderer også sterkt å hive ut Amex'en i et års tid, to CT'er ligger klare uten fornuftige (sic!) reisemuligheter.

    Ha en frisk og besluttsom fredag!
     
    Torris, EndreD, Kristian and 12 others like this.
  3. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,466
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag folkens. Siste permisjonsdag er i gang. Planen er å søke permisjon frå heimetenesta og komme seg til frisøren for sårt tiltrengt klipp. Eg ser snart ut som ein trønderrockar. Elles skal det handlast inn både støvsugar, kaffimaskin, dockingstasjon og ymse verktøy.
     
    Torris, EndreD, Upsaker and 13 others like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Ny arbeids uke ferdig, fortsatt likelangt i Covid kampen. Frykt ikke, snart er vaksinene klarer på action... Da blir det bedre tider, og vi håper flyselskapene forsetter beholder F class.

    Det var en kjedelig opplevelse å kun få oppleve TG F x4 legs og dermed var det stopp. En hadde tenkt å virkelig få en hjemme følelse i F class, men det endte opp med bare en prøvesmak... Medio 2021 er vi back on fast track i håp om å få oppleve noe slikt igjen:

    single-suites.jpg

    Ha en fortreffelig covid 19 fri helg.:)
     
    Last edited: 27. nov 2020
    Earl, oddA, Torris and 15 others like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,687
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra strilelandet, her er det -2 grader og et fantastisk lys ute ..
    Lutefisk på Engebret avlyst og restauranten er stengt ..
    T-49 LHR .. guttetur .. blir det noe av?
    517D1070-3595-49C5-A872-C49CDB985776.jpeg
     
    Earl, Torris, EndreD and 14 others like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke det værste man kan se ut som :)
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fredag!
    Noen timer med "hard" jobbing på hjemmekontoret, før helgen kommer og tar meg. Hvis det ikke kommer mer jobbe enn jeg har på bordet akkurat nå, så kan jeg kanskje få booket en bonusreise i løpet av dagen? Krysser fingrene for det.

    I fjor på denne dag våknet jeg til denne utsikten:
    IMG_20191127_075212_MP – Kopi.jpg

    Så ventet jeg i en time på en shuttlebuss som skulle gå 4 ganger i timen. o_O

    Men, etter hvert endte jeg opp her:
    IMG_20191127_141402_MP – Kopi.jpg

    Nyt fredagen! Det er straks helg!
     
    Torris, EndreD, Upsaker and 15 others like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Selvfølgelig, for å sitere Lillebjørn Nilsen; "Se alltid lyst på livet" :)
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Fredda første adventshelga.
    Vinteren har meldt sin ankomst med sesongens første natt litt under null (-3, ikke så ille).
    Men det er strålende sol her over Romerike da. Så kan man jo lukke øynene for omgivelse og temperatur og drømme seg bort litt.
    Her skal vi til kvelden ha en aldri så liten virtuell sammenkomst med folk både her og der. Det blir hyggelig, og slett ikke halvgærent når man kan speile pc'n opp på 65"eren. Burde vært å få et funksjonelt web cam man kunne koblet rett på tv'n dog (tips mottas med takk).
     
    Torris, EndreD, Mbauer and 12 others like this.
  10. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,014
    Likes mottatt:
    6,506
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden!

    Her var man også tidlig i gang idag, er i gang med tredje kaffekoppen, for å få mulighet for tidlig avslutning. Himmelen ser lovende ut, sånn i timen før solen skal dukke opp over åskammen. Skal se vi får sol i ansiktet på hjemmekontoret!

    Om ikke det var positivt nok: jeg skal heldigvis ikke på en febrilsk shoppingjakt denne svartefredagen, har ingen brennende behov for duppeditter eller annet.
    Bortsett i fra enn en tur til min lokale vin-pusher, da, men det er jo mer helsebringende aktivitet...

    Ha en flott fredag!
     
    Torris, EndreD, Upsaker and 14 others like this.
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra skyfritt Oslo.

    For ett år siden kunne man forvente full balje til bartebyen fra Oslo.
    upload_2020-11-27_8-32-41.png

    En rolig ettermiddag forventes etter en lang og fin løpetur i går. Flott ny lysløype fra Sognsvann til Brekke. Så at det var en del anleggsarbeid på parkeringsplassen ved Sognsvann, og etter litt googling da jeg kom hjem så viser det seg altså at noen har funnet på å lage en liten park rett ved Sognsvann. :rolleyes:

    Skulle ha flydd i dag også, men var ikke veldig nødvendig med en kort helgetur til Bergen så lot det ligge.

    Ha det kjekt. Det er (snart) helg!
     
    Torris, EndreD, Upsaker and 13 others like this.
  12. Mbauer

    Mbauer Greenhorn

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    IMG_4427.jpg God morgen fra St. Halvards by! Det er fredag og og skyfri himmel. Begynte dagen på Grønland politistasjon. Ordnet nytt pass og er klar til å rømme landet så fort myndighetene gir meg lov. Et par teams-møter før jeg kan ta turen til polet for å handle det mest nødvendige for helga. Ønsker alle ei god helg!
     
    Last edited: 27. nov 2020
    Torris, EndreD, Upsaker and 12 others like this.
  13. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke denne COVID-19 greia ferdig snart? Kjenner det begynner å bli nok nå. Vel vel, bare å få på seg munnbindet og komme i gang med dagen.

    Sola skinner og det er fredag! Skal ikke se bort fra at det blir en tur eller tre på polene i distriktet for å finne noen flere bobler til vinskapet:)

    God helg til alle:)
     
    Torris, EndreD, Eddie47 and 10 others like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,687
    Bonuspoeng:
    293
    Når 3 av 5 flygninger har byttet flytype til B737-700 og setekartet ser slik ut kan det virke som litt usikkert ..
    CFC15D17-E883-46DF-B035-8656D15455C5.png
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok dårlige nyheter ja.
    Men, hvis vi blir flyttet til direktefly, så kan vi kreve poeng som opprinnelig reise. :rolleyes:
     
    LN-FHU liker dette
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,687
    Bonuspoeng:
    293
    ... jeg kommer meg kanskje ikke til Oslo for å nå direkteflyet og heller ikke fra CPH til BGO ....
     
    LN-FHU liker dette
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Går det ikke fly fra BGO til LHR?
     
    LN-FHU liker dette
  18. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Den la BA ned i november 2017.
     
    Eddie47 and LN-FHU like this.
  19. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,222
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim!
    Første møtet er unnagjort, nå blir det litt jobbing og IF, så et møte til og etter der bærer det hjemover.
    Fikk bestilt et superiorrom på Thon til kun 1300 for 2 netter på deres black friday salg. Da blir det mer å bruke på Tapp&Kork, helt OK det. Er platinum hos Thon, både juniorsuite og vanlig suite er tilgjengelig, så jeg lurer på om det vanker oppgradering. Riktignok "jukseplat", for den fikk jeg med deres 2 netter = plat kampanje tidligere i år. Jaja, vi får se hva det blir til allerede i kveld. Kortreist "ferie" blir dette.

    Ha en flott dag!
     
    Torris, EndreD, Eddie47 and 7 others like this.
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Nedtur.
    Men, Eddie hadde nok ikke blitt booket om til BA uansett..
     
    LN-FHU liker dette

Del denne siden