God morgen.. det er grått Men vi hadde en fantastisk dag i går! Brann var heldig med alt … også været!
God morgen og endelig fredag fra kontoret i nordvest hvor det arrangeres rosa sløyfe aksjon og jeg får kjeft fordi jeg ikke har på meg noe rosa klær I går kveld brukte jeg litt tid for å prøve å søke etter nye reiser med Miles&more og eneste jeg kan si at vi med Eurobonus er heldige som har verktøy som AF og til og med SAS sin egen side(når den funker da). For makan til tungvinte greier. Du får kanskje søkt på 3 datoer så kommer det en sånn Captcha sjekk som du må trykke 3 ganger på for hvert søk før hele greia går i lås og du må begynne på nytt....
God formiddag fra Grenland. Klar for hyttetur i Sputnik-land ( Drangedal) med gamle kompiser. Sitter å sikler på tur neste oktober- ser det ligger bonus biz nedover, men hjem er ikke sluppet ennå. Hvis de følger "tidsplanen" blir billetter hjem sluppet om fire dager. Gidder ikke å si hvor på dette forumet- da blir de vel snappet foran nesa mi Nuvel- hvis man skal drikke hele dagen, må man begynne om morran T-3 timer til avgang Ha en fuktig helg
God morgen fra HQ! Været gjør kanskje sitt for å dempe humøret, men Fjordkraft sin kampanje med 1000 kroner i sponset strøm gjør det litt lettere. En liten påminnelse om at den snart utløper, du finner den i Invites tråden. https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-16#post-593637 Ha en strålende fredag alle bonusnisser
God snarthelg dag fra Oslo! Bare en håndfull møter og dokumenter og mailer etc. etc og så er vi der.... Blir konsert på undertegnede i kveld så her gledes det, Canadisk fuzzy indierock med bandet "cleopatrick" på John Dee, og selvsagt utsikt til noen duggfriske forfriskninger i godt selskap, whats not to like!
God morgen! (er vel nesten formiddag nå kanskje?) Hjemmekontor i dag, så jeg slipper å ta turen ut i regnet. Hunden var ikke så villig han heller.. Enn så lenge regner det mindre enn varslet, men det kan jo gå over raskt. Fikk uansett renset takrenner og sluk i går, så vi er klare for alt. Forhåpentligvis. Har lyst på en tur snart, så i dag blir det nok litt leting etter flybilletter innimellom litt jobbing. Snart helg!
God morgen fra OSL. Starta dagen 0500 på TRD. Nå videre til ZRH. Fulle fly. Men til min glede er jeg først oppgradert tiø junior suite på Sheraton og til biz på SAS. Enten er flaksen brukt opp for idag, ellers er jeg i en god stim. Spiller eurojackpot sånn just in case.
Morn fra vest! Kaffe i koppen og fremdeles tett i toppen… Makans herk å være sånn halveis hanglende, nesten som en ønsker en kunne blitt skikkelig sjuk og ferdig med det. Skal bruke dagen til å brenne de siste jordbærpoengene. Greit med hotell etter julebord, og kanskje bare en natt med familien på et nærliggende hotell? Ha en herlig helg, i-landsproblem eller ikke! EDIT: Så må vi ikke glemme at det er dobbel poenghelg på SAS MC dere!
God ettermiddag fra hybelen i Bergen. Her lades det opp til nattevakter gjennom helgen, så da er neste på programmet litt søvn. Ha en flott fredag
Må være brukerfeil, aldri hatt noe styr i verken app elller på nett. Eneste jeg kan erindre var en kort periode hvor det var ulik tilgjengelighet i app og på nettsiden. Er man derimot uheldig å trykker på feil «tilbake» knapp etter å ha sjekket flight-detaljer kan en komme helt tilbake til start
God ettermiddag fra MBT, blir altfor tidlig mørkt. 10km over drøye 2 timer gjennomført i skogen, både hunden og meg var gjennomvåte når vi kom tilbake til bilen. Neste ukes jobbing blir å starte på OSL mandag kveld/natt før det ser ut for å bli en tur til LJU igjen. Meget tungvint med vinterprogram, enten med KLM og bare 6 timer eller med LH/LX og første mulige ankomst til LJU er 22:10 uansett hvor tidlig en reiser God helg folkens
Hehe, det er godt mulig. Etter å ha prøvd litt til ser jeg at det fungerer bedre med M&M appen. Det er på PC jeg sliter mest. Men det er denne irriterende her som dukker opp hele tiden:
Kastet ut blir jeg ikke. Det som til slutt skjer på pc-en er at flightene slutter å vise selv om der er tydelig tilgjengelighet. Ved å gå helt ut og søke på nytt så kommer de frem igjen.
Et annet spørsmål. Jeg ser at LH ikke har satt opp noen A380 flyvninger etter mars mnd. Vet du noe om planene deres etter mars neste år for disse maskinene? Hadde vært kjekt å fått seg en tur.
I motsetning til A340-600, så har ikke LH sagt noe konkret om når A380 skal slutte å fly. De beholder den ihvertfall ut 2027