God morgen. Dagen starter tidligere her østpå. Eller austpå som enkelte liker best . Seks timer tidligere enn der vi har vår faste snøhule. Og her har vi frokost nesten i det grønne. En fin og kjekk dag ønskes for alle!
Dagen starter alt for tidlig her, angrer alltid når jeg booker 6 flyet til FRA men litt bedre i dag når jeg skal videre i first, og ikke på en kjip jobbreise i premium eco
God formiddag fra HKT. Jeg gjorde en nybegynnerfeil og booket Thai Vietjet air av to årsaker: lavere pris enn Thai smile og bedre avgangstider. Da jeg skulle sjekke inn og levere fra meg kofferten fant jeg ut at jeg hadde klart å booke billett uten innsjekket bagasje og det heftige gebyret førte til at mitt første argument fant til stengrunn…. Jaja, kommer meg avgårde likevel. Fortsatt god fredag
God morgen fra SVG og SK4144. Her går det også i selvpining og fakirflight til bgo er valgt. Ganske magert belegg her i dag, litt trist å se, men det går jo enda en maskin bare 15min etter denne. På morran har det vert noe haglbyger så det blir garantert de-ice før kursen settes nordover. Ha en glitters fredag
God morgen fra hjemmekontoret. Takk for flotte bilder @Berlioz , gleder meg til lik utsikt i juni T-8 til vinterferien, forrige vinterferie ble på kryss og tvers av Florida, årets blir på kryss og tvers av Innlandet, ikke eksakt samme temperatur er jeg redd for Ha en strålende fredag alle bonusnisser, god kommende helg
Endelig fredag igjen! Rask og kjedelig uke unnagjort her i Oslo, mye jobb og fortsatt halvveis nedsyltet med forkjølelse så like greit at vi er en uke nærmere sommer.
God morgen. Det er fredag, søndag er morsdag og tirsdag er Valentine. Det blir weekend getaway av slikt. Bare noen timer jobb først.
God morgen fra noe så lite eksotisk som pendlerbussen inn til Trondheim sentrum. Snøstorm har herjet og jeg får en førjulsfølelse. Nå er det strengt tatt før jul, men det er en stund til… Skal på Dragvoll i dag og høre på et Dr.-gradsforsvar til noen jeg har jobbet sammen med. Hun er veldig flink til å formidle til vanlig, så jeg forventer at dette går nokså bra også. Også en grei påminnelse at jeg kanskje bør skrive ferdig min egen blekke snart Ha en fin innspurt til helgen, til de som driver med slikt.
God morgen fra kontoret. Hel dag med kurs, så da blir det lite IF på meg. Men, helgen kommer raskere, og det er fint. Enda en uke nærmere vår, og denne uken er det jo nesten vårfølelse! Men, som vanlig er det nok minst to vintre til før våren virkelig er på vei. God fredag til alle sammen!
God morgen fra solkysten, mye hvitt ute og det ser kjølig ut. Jetlag er noe dritt og det blir ikke bedre med årene, godt det er helg. T-14 til LAX
God morgen fra bortekontoret! Her sitter man mutters alene, så det er visst mange som har blitt fristet av hyttekontor/vaske husetkontor idag. Skeiet ut på vei hit, med en kanelbolle fra den lokale kaffepusheren, så vips er vel ca 1/3 av anbefalt kaloriinntak/døgn i boks. Det er lov, det er jo fredag kun én gang i uken! 7 dager til neste tur opp i høyere skylag, det holder man ut. Ha en fin fredag der ute!
T-0 til bursdagsfeiring som foreløpig har startet forsiktig med noen FB gratulasjoner og en kopp kaffe. T-0 også til MIA, der det ryktes at diverse forummeldlemmer har tatt turen med på SAS sin forsinkede A330. Setter pris på at folk møter opp på feiring
Da jeg skulle gå ombord på OSL i går ble jeg stoppet i automaten mens fruen raskt og greit gikk gjennom. Måtte snakke med mannen i gate, "du har glemt å ta koffertene dine av båndet og sjekke dem inn på dette flyet!" Hmm .... det visste han! Måtte da vise frem PIR rapporten og fikk være med. Artig oppdagelse i den nye SAS appen: Når jeg i dag sjekker i SAS appen så finner jeg "Track" av bagasje. Der står det innsjekk på flyene, men det står også at koffertene ble lastet inn på TK1751 i dag (10.02) og ikke i går da vi reiste, da er det vel håp om at koffertene kommer i løpet av dagen?
God fredag fra bortekontor. Her planlegges det tur til LA med opphavet. Han har skaffet billetter til Willie Nelson på Hollywood Bowl i april så det blir bra. To dager med konsert og myyye kjente navn på plakaten. Senior sitter på en ikke ubetydelig mengde poeng og så junior har fått oppgaven med å fikse flyreise. Vi får se hva jeg klarer God helg
God morgen fra Hotel Gdansk I takt med synkende alkohol priser går konsumet opp… Det merkes noe i dag
Gratulerer med dagen! Om du husker noen av de stedene du har vært på og mener de kan anbefales, si ifra! Skal til Gdansk i høst med en vennegjeng
Hei fra gullstua. Jeg og @Baldrick tar også turen til Miami hvor vi møter @lMartin for noen øl og litt champis i helga. Skal bli godt med noen varmegrader nå✈️