Fredagen kom tidleg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 11. jan 2019.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Etter snart 5 veker på tur, så er ein komme heimatt der klokka ikkje heilt er ferdig innstilt. Har vore lite IF dei siste vekene, og eg tipper det blir mykje jobb den neste veka, så då er det godt å vakne klokka 0400 for å få litt oversikt både her å der.


    Elles så er det godt det er fredag, ein treng helga fort når ein har vore på tur!
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,539
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Endelig er fredagen her, og med det snart helg. Dagene telles ned mot ny jobb, og motivasjonen for stor innsats er relativt lav på skalaen. Men, jeg er veldig motivert for CT-turen som jeg forhåpentligvis får reist på om 11 dager.

    Nå er det avgårde for å trene litt, så jeg er klar til fredagskake om noen timer.

    Straks helg!
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,502
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings, straks på vei mot OSL og årets første flytur. Det blir SK til Island og uten å ødelegge for meg selv så ser soft-block foreløpig ut til å virke bra hvor jeg sitter på 2D uten noen på 2E.

    God helg sånn litt etterhvert.

    Edit: soft block funket fint

    Edit1: Nabogamledama på flyet sitter å overfører notater fra filofaxen 2018 til filofaxen 2019. Ett tilbakeblikk i tid her altså
     
    Last edited: 11. jan 2019
    Bonusduk, holmen, dahlmath and 2 others like this.
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Milan. Nettopp landet fra Singapore med 1 times forsinkelse ut av Singapore. Kommer hit til Milan og tror vi må stresse oss videre til Lufthansa flighten men nei, masse kanselleringer her idag på streik..... Sitter i Milan nå og er blitt ombooket til Helsinki kl 11.25 med Finnair deretter videre til Oslo... Og jeg som har separat billett Oslo - Trondheim som nå går i vasken, sas skal ha 5000 kr for ombooking av denne sas plus billetten, ran...

    Noe anbefaling av Lounge i Helsinki som må testes ut? :D Aldri flydd Finnair...
     
    Wiolenze, ArthurDent and Kristian like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Blir spennende helg, i Trøndelag og nordover raser det storm. Vi skal til Trøndelag og guttungen kommer nordfra til Trøndelag. Skal se det blir noe flytrøbbel i dag :confused:
     
    Wiolenze, Eddie47 and ArthurDent like this.
  6. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Først jobb og så SK over fjellet senere i dag.

    Skal bli deilig å løpe i regn og bar bakke igjen. Ellers ser det ut som om jeg må grave frem bank-norwegian kortet og booke litt DY i nær fremtid. Alt av statuser ryker i år, men det får nå heller være.
    Er vel bare en OW-lounge i schengen-området, men har kun vært der en gang (fjor sommer) og da holdt de på med ombygging noe jeg tror de fortsatt holder på med.
     
    Last edited: 11. jan 2019
    Eddie47 liker dette
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God attende dag jul!

    Her i den ekstreme periferi holdes bonusfeberen sånn nogenlunde i sjakk.

    Siste skudd på stammen i så måte er bestilling av en helgetur til den svenske hovedstaden med mellomlanding både i den norske og den danske.

    Interessant nok var reisen billigere med avgang fra det høye nord enn fra hovedstaden og den skal gi rundt 6 000 grunnpoeng. EB-kontoen min gleder seg!

    Ha en bonusrik dag og helg, folkens!
     
    Earl, holmen, Eddie47 and 5 others like this.
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,901
    Bonuspoeng:
    183
    Det var stor spredning på postene idag. Trivelig. Selv har jeg bare plasket i det kommunale badevann en halvtimes tid. Men jeg har et viktig tillegg: Innsjekket på morgendagens SK803! Har A og C, men det er nok fare for full maskin og at jeg må skli over til B.
    God fredag ønskes!
     
    holmen, Eddie47 and Kristian like this.
  9. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Huff, ikke si det da. Vil hjem :(
     
    RoadKing and ArthurDent like this.
  10. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan se ut som at Helgeland og Lofoten/Vesterålen sliter litt med rutemessige avganger, ja. Lykke til!
     
    RoadKing liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    "God" morgen fra Trondheim
    Ryktene om storm er noget overdrevet , men det blåser friskt ja....
    Litt sliten etter gårdagens treff - 4 stk IF'ere tømte faktisk en restaurant for bobler , før vi avsluttet med en fin drink på nabobaren ;) Det var egentlig ganske deilig med 40 minutter gåtur til jobb i frisk vind i morres....:):)

    Turen går til hytta i ettermiddag.

    Ha en fortreffelig fredag :D:D:D
     
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    :eek: Det statusløse livet skal være litt skummelt, har jeg hørt, men det er jo alltids rom for å komme sterkt tilbake ved en senere anledning :)
     
    Wiolenze and OttoL like this.
  13. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde samme problem 2 januar. LH forsinket inn fra ZRH til MUC. Rakk ikke fly til OSL, og separat booking OSL-BGO (som vi ikke ville rekke).
    Fikk til slutt booket om via CPH til BGO av LH (etter selv å ha funnet forbindelsen for de...).
    Ikke imponert over FCL-hjelpsomheten i starten, men løste seg til slutt (tipper de så at det muligens ble en overnatting som de måtte dekke...)
     
  14. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    198
    Likes mottatt:
    511
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra TRF! 40 minutter til avgang rettning TOS, via TRD og BOO. Blir spennende å se om vinden lager noe krøll for timeplanen :)

    God helg alle sammen :)
     
    Kristian liker dette
  15. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra «FCL» på FRA etter en fin, fin flight med TG fra BKK.
    Tidligere F-lounge som nå er business/*A Gold. Sikkert gammelt nytt for noen, men denne loungen var en godt gjemt hemmelighet for meg og et solid hakk opp fra alt annet jeg har besøkt av Senator og *A lounger.
    Baren er her fremdeles og selvom det selvsagt ikke er på nivå med FCL/FCT er drikkeutvalget rimelig solid med blant annet Fever Tree Tonic vann og flere forskjellige musserende viner. Ellers får man også servert baristakaffe og kan ta seg et bad om man vil. Bonus at det er fantastisk utsikt til rullebanen for de som liker å se på fly:rolleyes:

    119D8E95-928C-42F2-B18C-2DB0E12CFF74.jpeg DCC91466-4C07-4029-8694-95E3D3EAD06F.jpeg
    DF9810A9-D302-4307-9E60-4FAAA5DBDC88.jpeg B43F0007-166E-4DD2-8C7A-6BB80220ED69.jpeg 7A91BCC6-F68F-4A65-A1B6-9E0BC6A6DC35.jpeg 107D37F4-64BA-434A-B94B-E6C327C75439.jpeg 00B30E87-7467-4E00-8AB1-9090798368ED.jpeg
     
    Gullars, SAJblue, RoadKing and 7 others like this.
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,753
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Norefjell Ski & Spa. Her skal det jobbes, så det blir verken ski eller spa. Alt for lenge til neste flytur er det også, men perioden begynner jo ikke før i mars så alt er under kontroll.
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  17. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Her i Milan bryr de seg ikke om strekningen OSL-TRD ettersom ende destinasjonen vår er Oslo i følge de. I tillegg er det jo streik som er grunnen til kanselleringene idag, så da blir det nok å booke om med bruk av poeng da det var latterlig dyrt hos sas.no og norwegian for 2 pax..
     
    Eddie47 liker dette
  18. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Denne fredagen har bydd på apestreker, ikke bare fra de avbildet under. Håper det faktum at jeg ikke kan velge sete på flyet hjem er pga oppgradering og ikke bare SAS IT som ønsker at jeg skal bli værende i eco med ufrivillig sidemann... :p
    [​IMG]
     
    Eddie47, OttoL and Kristian like this.
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Åh, snøapeparken ikkje langt unna Nagano! Gode minner! Eller?
     
    Eddie47 liker dette
  20. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Var fint og nesten som å være tilbake i Norge med snø og gran :p Definitivt verdt det som en liten avstikker. Kan også varmt anbefale The Farmhouse på veien opp til parken. Restaurant drevet av et av Japans beste bryggeri.
     
    Kristian liker dette

Del denne siden