God morgen fra Trondheim Jobben kaller, kidsa skal leveres i barnehagen og i kveld er det jammen julebord igjen... Piggvar it is.... Ha en fin fredag
God formiddag fra jobb. Hyggelig julebord med naboforumet i går kveld. Anstendig som jeg er kjørte jeg bil... Helga skal visst brukes til julegaveshopping mener dragen, men håper nå på å få tatt noen øl også.... Og kanskje litt Piggvar
Bilen er fiksa, batteri byttet. Sitter på Flesland og venter på konemor. Hater å reise til Flesland uten å reise
God formiddag fra SK907, hvor jeg nettopp hørte boarding completed. Champagnen er servert og det ligger an til en fin tur over dammen. Reisefølget ble overrasket når de plutselig fikk høre at det ble oppgradering til Business på utreisen. 100k poeng fattigere, men ligger an til en super tur! ☺
Første dag i gamlelandet etter 10 dager på Hawaii. Litt spent på hvordan jeg takler 11 timers tidsforskjell, men hittil ser det ut til å gå helt fint. Sov hele veien fra HNL til ORD, hadde 12 flotte timer i Chicago før jeg sov hele veien fra ORD til MUC. Kan jeg ha lurt systemet?
Jaja, lurer på om jeg har gjort noe dumt nå. Det kom på en større jobbreise i januar og jeg så at EBD var innen rekkevidde, så i går klasket jeg til med en MR til LHR og GDA for å komme i mål før 31.01.17. Hvis EB 3.0 rulles ut nå 01.01.17 og har hevet lista kommer jeg til å bli rimelig grinete. Samtidig, med slashing av lounger så føler jeg at dette går den veien høna sparker, med mindre dette kommer som følge av at man har tenkt å heve innholdet i EBD og, men hever de lista så får jeg ikke det heller .
Hvis du holder deg opp til vanlig leggetid, så skulle det være greit. Et par drinker på kvelden bidrar også til at du vil sove til vanlig tid i morgen og da burde du være fin. G'morgen fra det dype sør. Her er det et par kuldegrader på morran, men det skal visst varme seg opp litt. Straks klar for ukas andre arbeidsdag, så nå fortjener jeg jammen en tredagers helg. Ellers lite på programmet. Treet ble pyntet i går og nå står det og venter på pakkene sine. Eller mine.
Holder det fortsatt gående her, men begynner å kjenne det såpass at jeg måtte jukse med en red bull. Å få sove i kveld burde hvertfall ikke bli noe problem
Goooood fredag! Har plantet baken ned i setet for flight tilbake til OSL. To og et halvt år med pendling til skole ,NTNU, er over. Nå har jeg sagt til meg selv at neste gang jeg setter meg i et flysete skal jeg lengre enn Trondheim, og aller helst kun etter egen lyst. Ingen turer planlagt for neste år ennå, nå skal jeg bare nyte livet- og skrive en hovedoppgave på si.....
God morgen fra Nord California. Etter flere dager med drittvær skinner endelig sola. Huset fullt med familie på besøk er hyggelig, selv om man må få lurt litt jobb inn imellom
God kveld fra Oslo! Etter en hyggelig kveld ute med jobben i går så blir det hjemmekveld i dag. Men det er jo en helt grei start på helgen når håndballjentene i øyeblikket leker seg med de franske damene! Heia Norge og nyt kvelden alle sammen