God fredag fra hovedstaden. Midt nede i gryta har gudskjelov det meste av snø/is smeltet så det er over for denne gang med å leke på glattisen, men det tar nok ikke lang tid før "skøytebanen" er åpnet igjen. Happy weekend!
God ettermiddag fra 3A på EY32 på vei til Abu Dhabi, et sted over øst-Europa! Etter å ha vært igjennom transferhelvete fra terminal 2F til 2C var det godt å komme frem til leiligheten på upper deck. De har ikke rose i setet her, men det tror jeg jaggu er det eneste de ikke har og Etterhvert ender man opp i Manila utpå morgenkvisten norsk tid. Business på A332 blir nok en nedtur etter dette..
God morgen fra SFO! Står og venter på at klokken skal bli 4.00, slik at sikkerhetskontrollen åpner. Deretter står Alaska Airlines på programmet, først SEA og så endelig destinasjon på YVR. Herlig tur med Lufthansa C i går. God mat og et overraskende bra sete.
God tidlig ettermiddag fra flybussen på vei til Stjørdal International. Etter nesten to uker abstinent skal man endelig få fly litt igjen og i dag skal DY få æren av å ta meg til Roma for en helg med beinharde redaksjonsmøter i InsideFlyer. Ha en fantastisk helg gærninger!
Jeg har lest rapporten til @CrotchRocket fra Etihad Apartments sikkert et dusin ganger, og lagt merke til at han kommenterte det var fint lite nei å få fra crewet. Jeg tenkte jeg skulle se hvor grensen gikk, og jeg fant den! Forespørselen om å ta med et glass champagne i dusjen ble kjapt avslått med «No, not really. No one has asked me that before». Så da ble det dusj uten champagne #TheStruggleIsReal
Frisk fra forkjølelse, ingen helgeplaner, foreslår hopp-på tur til Hamburg til 1600,- t/r i fly pr pers og 1000,- i hotell, men hu hjemme bare "har ikke råd til tur to helger på rad". Slette holdninger i heimen...
Jeg er mest overrasket over at ingen har spurt om det før! Det er jo helt naturlig å ta med litt drikke i dusjen..
... har nettopp hatt 30 min i badstu og dusj .. det gikk med 2 boxer og svært skarp en .. dette er da helt innenfor! Vet dere hvor små 90 cm ski er?
God Fredagskveld Unnagjort jobb og årets første "lange" joggetur, 8 km på isbelagt skogsbilvei. Klarte å holde meg oppreist hele turen, så da ble det ingen avisartikkel med overskrift: Jogger hardt skadet etter stygt fall på glattisen Så nå har jeg sprettet korken på Cava flaska, og skjenket meg et glass God Helg!
Plutselig var man kommet til SEA. Alaska Airlines Premium Class levde opp til forventningene. 25 dollar ekstra for ganske mye bedre beinplass, en liten «snack box» og drikke. Prøvde meg på Alaska Airlines loungen (som aksepterer Priority Pass), men der var det vist fullt. Ble bedt om å prøve igjen om 15-20 minutter.
Og plutselig var man i Canada. Var og hentet ut leiebilen og fikk meg en grei overraskelse. Vet ærlig talt ikke helt hva jeg bestilte, så det kan være at det var akkurat dette. Uansett blir det noen gøye dager med bilkjøring.
God kveld fra Oslo. Endelig ble det helg etter en lang uke på jobb. Intet planlagt i helgen, men en skitur blir det nok tid til, selv om snøen har smeltet i sentrum er det fortsatt flott i Marka Nå nytes fredagskvelden med godt drikke og ballsparking fra England på tv-en. Kunne hatt verre start på helgen! God helg folkens