Morran her fra Trondheim Litt hås etter en herlig kamp på Lerkendal i går - deilig med en seier i Europacup igjen Siste innspurt på månedsavslutning, og deretter rett på hytta for litt vedsjau. Ha en fantastisk fredag
God morgen, god morgen! Ikke spesielt fotballinteressert, så i stedet for kamp på Lerkendal hadde jeg i går gleden av å overvære toppoppgjør i 4. divisjon Counter Strike i Telenorligaen. Esport er forsåvidt heller ikke helt min greie, men i motsetning til på Lerkendal er det børst under hele kampen Nok en solskinnsdag her i bartebyen - ønsker alle en flott fredag og en velsignet helg!
God morgen! I dag skal jeg utfordre massene av høstferierende på OSL for en snartur til Trondheim. Vil tro jeg kommer til å sette rekord i spart tid gjennom fast-track
God formiddag fra nord. Lite flyaktiviet i kommende periode, men kjenner jeg nåværende prosjekt riktig så popper det vel opp en del møteaktivitet utover høsten. Uansett, godværet i nord nytes. God Helg!
God formiddag fra Sørlandet. I går var det now or never med priser innenriks. Ingen høydare, men for den observante pendler kunne man få samme prisen uansett fly. Normalt er ikke torsdag ettermiddag på tilbud, men det var det i går.. Så det ble 10 billetter på rappen.. Så da er 38 segment med SK og 1 med WF planlagt i løpet av høsten/vinteren, så EBD på segment er nok innenfor rekkevidde i år også.. Selv med DY flex på supertilbud.. Det er meldt styrtregn i hele helga, men den gode nyheten er at man kan jo glede seg over en flyreise to ganger! Først når den bookes og planlegges, og deretter når man faktisk tar turen. Sånn sett kan man få glede i hverdagen selv om det regner. God bookingshelg
Bergen neste! Og her er det helt fullt på innlandsloungen. At de har Dahls i loungen varmer jo et trøndersk hjerte
Riktig god fredag folkens InsideFlyer representerer på Flesland i dag! Siden det flys BA i dag blir vi å finne på en av mesaninene fra sånn 1220-1330ish hvis noen vil si hei
God morgen fra Senator Lounge på MUC. Da er Wiesn guttene på vei hjemover. Ypperlig å reise med en EBD som gjester inn i både First security uten kø og lounge! Men vi har jo god tid i dag og slapp derfor en søt business dame foran oss i security siden hun tydeligvis var stresset og hadde dårlig tid. #goodguys Deja vu! Vi var såpass strålende fornøyd med taxien fra flyplassen at vi måtte booke den for returen. Deilig og stille tur, sehr komfortable seter med individuelle innstillinger i alle retninger for sete, rygg og nakke. @CrotchRocket er storfornøyd etter endt tur! Anbefaler på det sterkeste Marstall Festzelt!! Gutes stimmung og allsang som bare Tyskerne kan. Champagnebaren i andre etasje er lett å bli glad i!
Da er det endelig helg I dag dro Junior (straks 14 år) avsted på sin første gjør alt selv tur med fly. Han ruslet rett fra skolen for å ta flybussen til OSL alene, og har klart å komme seg på flyet til MOL. Dette var 10. SK flight I perioden hans som ender i morgen, så da klarer han å beholde sølvkortet sitt 1 år til Nå er det straks klart for litt bobler i glasset God Helg Folkens!
God fredag fra hovedstaden. Arbeidsuken er ferdig og kvelden tilbringes i sofaen. I morgen skal man ut og fly litt igjen, det blir bra God helg folkens!