Da datt det jo såklart inn epost at opplegget i San Francisco starter 13:00 på søndagen....og ikke søndags kveld eller mandags morgen som jeg forventet. Hva er siste mulighet ut av Oslo på lørdagen for å rekke dette....må kanskje kaste inn håndkleet her og legge billetten ut for salg.
KLM ut fra Oslo fredag kveld 19.20 overnatting i AMS og så videre 9.50 neste morgen, den lander i SFO 11.40 og er temmelig tight hvis du bare MÅ være på plass 13.00. Alternativet er BA sin kveldsflight til JFK overnatting der og så videre med AA til SFO neste morgen, kanskje mer realistisk. Ut fra OSL 17.00, ankomst JFK 22.45 på kvelden og så videre 07.00 neste morgen. Da er du i SFO kl 10.15 og rekker avtalen din med god margin
Da viste det seg at 13:00 var sightseeingtur. Så da drar jeg over på søndag og er med lørdagen som opprinnelig planlagt.
Jeg har også en billett til salgs, beklagligvis. Om noen har lyst til å kjøpe en billett tur/retur OSL fra TOS med DY som passer med FTU har jeg også det...
Sidste frist for at bestille hotel til vores aftalepris er på fredag d. 2. oktober.... Så har du endnu ikke bestilt er det tid at gøre det nu. Derefter vil specialprisen ikke længere være tilgængelig....
Har tatt litt vann over hodet med opplegg for tiden så jeg har muligens en billett til overs. Jeg spanderer endringskostnaden. Er vel senest imorgen kveld at den kan overdras til noen andre.
Har det blitt lagt ut noe mer informasjon eller schedule noen steder? Ettersom at det ikke ble utsolgt var jo videresalg ikke så lett. Skulle gjerne sett hva som foregår når, slik at det blir litt lettere å se an deltakelse på deler av FTU.
Ligger jo selvfølgelig på FTU's hjemmesider... https://ftuniversity.com/events/ftu-oslo/#schedule_hook
Nå tenker jeg på et litt mer spesifikt program, som inneholder litt mer detaljer, samt informasjon om registrering. Forrige FTU jeg deltok på var dette kun tilgjengelig gjennom mobilappen til hotellet før en kom om jeg husker rett, noe ikke så mange var klar over.
Programmet er klart 8:00 9:00 BREAKFAST FOR ATTENDEES STAYING AT HOTEL 9:00 9:15 Tommy/Club Carlson -- Welcome & Introduction 9:30 10:30 Mark Beattie: British Airways Executive Club OR Club Carlson 10:45 11:45 Cecilie Larsen: SAS Eurobonus for Beginners OR Tommy: Strategy Hyatt, SPG & Marriott 12:00 13:00 LUNCH 13:00 14:30 Woj: Advanced Booking Techniques for Revenue Tickets OR Tommy: Strategy Other hotel chains 14:45 15:45 Mike/Bruno In-depth look at Flying Blue 16:00 17:15 Cecilie SAS Eurobonus Advanced OR Sven Lufthansa Miles & More Sunday 8:00 9:00 BREAKFAST 9:00 12:00 Round Table Discussions, ask any speaker anything. 12:00 Event concludes
Slækt program på søndagen synes jeg. Forventet meg mer organisert for pengene... Men jeg skal ikke dømme for tidlig... Kanskje jeg skal tenke ut noen kompliserte spørsmål i forkant?