Dette har gått meg hus forbi. Har nylig fått kortet og har ikke fått informasjon om en slik kampanje. Hvordan registrerer man seg for dette?
Beklager, gikk litt fort da jeg kommenterte, tenkte ikke på at "doble poeng-kampanje" kunne tolkes annerledes/som noe annet etter at SAS MC kredittkort (SEB)-kampanjen har vært nevnt så myepå IF i det siste. Det @Travellingalf sa
Registreringsfristen har nok gått ut, men jeg har tidligere fått lov til å registrere meg i etterkant ved å sende en e-post til Mastercard via kontaktinfoen som du finner når du logger deg inn på "Mitt kort" på https://saseurobonusmastercard.no/ Skader i alle fall ikke å prøve!
Ja. Selv i helg. Dilemmaet er jo om man tør å vente med å bestille til helgen for å få dobbelt opp med SAS MC. Kjenner jeg er sykt nærme en bestilling her
Enkelt. 6500 kr er 1950 poeng. 150 trumfkroner. Som er noe du lett får for en natt på et litt dyrt hotell. Så nei, det er egentlig ingen grunn til å vente til dobbel trumf. Tipper du har mer enn nok poeng fra før :-D
Får ikke opp en eneste pris på en eneste dato noe sted jeg søker. Har prøvd GDN, MUC, LHR, HKG, NRT og en haug med andre destinasjoner, det eneste som kommer opp er dette:
Husk også å gå inn på din profil på sas.no og huk av for at du tillater reklamemail. Nye defaulten er at slike ting er av.