Absolutt! Vi hadde allerede booket miami på forrige salg, og betalte 7371 per person, så selv om vi tapte litt på å ikke vente til F&F så var det ikke så ille pris det heller. Dataanalysenerden i meg hadde det gøy med regneark for å finne billigste alternativ: Vet ikke hva som skjer i perioden 21-24 mars men det var ihvertfall veldig dyrt for hjemreise den helgen. Vi endte opp med en 14742-kronerstur og direktefly. Litt færre poeng men eurobonusregnearket tilsier at vi allerede har nok poeng til minimum gull så vi droppet mellomstopp denne gangen.
Får bare rød feilmelding "Beklager, noe gikk galt da vi behandlet forespørselen din. Ring oss, og vi vil prøve å hjelpe deg" samme hva jeg prøver å bestille. SAS IT...
Jeg får heller ikke fullføre min bestilling. Hvorfor skjer dette HVER GANG sas har slike salg? Er jo nesten tragikomisk Edit: nå virker visst systemet igjen. Fikk en bestilling igjennom nå.
Manuelt. Det var da priser fra forrige kampanje, ikke fra F&F. Går ganske kjapt, er jo bare et spørsmål om å klikke dag for dag for å hente ut prisene. Og passe på at det er en lørdag imellom for å få billigste pris (hurra for dustete flyselskapregler)
Hmm... Linken virker ikke i det hele tatt (fikk den i utgangspunktet tilsendt av ei jeg kjenner i SAS, men den funka heller ikke så jeg tenkte å sjekke her), får bare opp 404 Not found på begge deler. Har kun sjekka fra denne ene maskinen, får dere andre sida frem i dag?
Jeg fikk booka for ca tre timer siden. Fikk ikke opp noe i Safari, men når jeg brukte Firefox var det ingen problem. Det ble en aldri så liten tur til Tokyo i mars. Hvem blir med å ta flypils der borte da?
Ja. Hadde som sagt problemer med Safari, og Explorer hadde store problemer med å laste siden, men når jeg prøvde Firefox gitt det helt fint og jeg fikk booka alt som normalt.
Funderte på å bruke denne kampanjen på å teste Nye A350 over dammen, men har problemer med at jeg får feilmeldinger når jeg søker. Derimot så ser det ut til at det fungerer når jeg søker over helga. Noen som har sett tilsvarende? Det ser altså ut til at man må være borte natten mellom lørdag og søndag, men jeg ser ikke dette i noen vilkår noe sted
Da er nettsiden stengt ned og salget er over for denne gang, men jeg klarte å få inn en weekend til Island, en uke i Tokyo og en tur til Oslo, så jeg får si meg fornøyd sånn sett!
En liten oppdatering her. Produktet er dessverre kraftig forverrt i forhold til tidligere. Selv om VIP PLus kommer opp som Plus PRO på oversikten over bookinger kan ikke turene lenger ombookes eller avbestilles uten gebyr på 600 kroner hver vei. Jeg har en booking nå i desember som jeg ikke får benyttet, og ifølge kundeservice koster det meg 1.200 kroner å avbestille denne.
Jeg måtte kansellere en PLUS reise t/r Oslo-Asia. Det kostet meg 2074 NOK i gebyrer... Så noe Plus PRO var det ikke nei...