Nuja, tittelen er vel litt click bait. Det er egentlig Herr Roadking som skal realisere sin drøm fra ungdommen den gang han leste
Jules Verne Den hemmelighetsfulle øya, som faktisk også kom som tv serie på slutten av 70 tallet.
Så vi skal til Aitutaki, og ikke minst One Foot island
One Foot island er en øy i atollgruppen Aitutaki, ligger for seg selv, og er ikke bebodd, men har et hus, som leies ut. Når siste lagune cruise tar kvelden i 15 tiden, så er man alene der til neste morgen.
Nok om det.
Å bestille dette, er ikke av det enkleste viser det seg, som nevnt tidligere i annen tråd så ville de ha en erklæring på mail med cc nummer og underskrift på at de har rett til å belaste kortet mitt.
Noe jeg altså ikke var så keen på. Den salomonske løsning viste seg å ringe inn opplysningene. Genialt, ikke sant? Vi lever tross alt i 2019. En tidsforskjell på 12 timer er ikke noe problem.
Det som imidlertid var et problem, er at Telia anser Cook øyene som et røver paradis og har stengt for muligheten til å ringe dit pga diverse svindel og kostbare samtaler... Helt utrolig... Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg trodd jeg var på vei tilbake til gamle ville vesten og ikke et sydhavsparadis.
Dette er altså Telia, noen som vet om Telenor har slike begrensninger også?
Nuvel, Skype blir løsningen, forhåpentlig.
Vis alt...