frustrert over servicenivå hos SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 24. mai 2015.

  1. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er skikkelig frustrert over servicenivået til SAS. Saken gjelder overføring av bonuspoeng i henhold til gammel opptjeningstabell.

    Vi bestilte en tur til Roma i fjor høst. Reisen fant sted nå i begynnelsen av mai. Ifølge SAS' egne sider (FAQ) skal man fylle ut skjema på Customer Care og sende inn, noe jeg har gjort tre ganger tidligere med vellykket resultat.

    Denne gangen fikk jeg etter noen dager en mail fra SAS der det stod at jeg måtte ringe til kundesenteret for å få ordnet dette. Ok , jeg gjorde dette. Typen jeg snakka med bablet noe med at jeg måtte "skicke en mail", (ja det er jo bare svensker i andre enden) til [email protected] (aldri hørt om dette jeg). Men jeg sendte nå en mail dit. Ingen ting skjedde. Etter et par dager ringte jeg på nytt og forklarte problemet. Typen sa at han skulle ordne det straks. Fint, tenkte jeg. Men nå har det gått flere dager og ingenting har skjedd. Tok en ny telefon i formiddag. Ny svenske i andre enden (bombe). Han sa at Customer Care ikke har noe med den type saker, enda jeg sa til ham at jeg hadde benyttet skjemaet der 3 ganger før, pluss at det står på deres egne nettsider at dette er måten å gjøre det på. Men han sa at jeg måtte ringe i morgen på en hverdag slik at de kunne ordne det "omgående". Javel ja...
    Makan til surr og tull skal man lete lenge etter. Jeg VIL ha de poengene!!! Det utgjør jo tross alt litt i den store sammenhengen.

    Litt trøst og medfølelse er sårt tiltrengt fra andre artsfrender:(
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Send forespørselen til [email protected], de fikser dette også for ikke gullkortholdere.
     
  3. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Ok skal gjøre et forsøk, selv om jeg bare er EBS.
     

Del denne siden