God dag fra Daebudo, rett sør for Incheon. Mens ungene leker på stranden sitter far og ser på alle de store fuglene som går inn for landing på ICN. Denne kom rett over hodene våre.
Fuglekikking er en fin aktivitet...! God onsdag alle.. Her på solkysten er det mer maritime aktiviteter og cruiseskipene ligger nesten i kø for å komme inn til verdens vakreste by.
God morgen fra Trondheim Lite eksotisk fuglekikking her ja...så en E2 igår samt 744 fra National som var nede en kjapp tur på Værnes enroute fra Kabul til Cherry Point. Ellers går det i smågriser og en og annen CRJ. Middag til svigers er vel det mest spennende som skjer idag. Ha en fortreffelig dag
God morgon frå det austfinnmarkske! Her er det dagleg fugletitting, men sjeldan noko meir eksotisk enn Dash8-100/200 og eit og anna ambulansefly (usikker på flytype). I tillegg har ein jo eit vaskeekte fuglefjell borti høgget, men flygingane der kjem aldri på Flightradar24 Vel, dagens dont inneber kanossagang til biblioteket for å innrømme sine synder og fortelje at ei av bøkene deira vart forlagt på Kastrup... Sånn går nu dagan'! Ha ein fin ein!
Fin fangst, her er det berre å finne fram kokekar eller selge på marknaden! God lillelaurdag frå Valdres. Elles gode nyhende frå Valdres, då fruen ikkje synes eg er så spesielt gal lenger. F tur til Tokyo har god påverkningskraft. Men me skal då reise til London på dagstur berre for å sikre at me har riktig metall på kortet det neste året, og ikkje minst reise inn til London på ein aktivitet og verkeleg ta ein Loungesafari!
God formiddag fra et grått og trist Sandnes, eller Ganddal for å være helt nøyaktig. Heldigvis er det under 48 timer til kursen settes mot Hamburg med SK, der står en skinnende blank S 500 L hos Sixt som jeg skal kose meg med på diverse Autobahner og andre strasser i nord-Tyskland.
Mornings fra Bergen. Stakkars japanske turister på vei ned fra fløyen i 10-draget i går kveld. Møtte på de rett ved skansemyren da alle sluser åpnet seg, så gårsdagens gode gjerning var å kjøre 4 turister ned til sentrum. Kom ikke her å si at bergensere ikke er hyggelige Rolig uke på flyfronten. Neste uke uke skal 4 land besøkes, og i ett av de skal jeg tilbringe 2 uker på ferie. God kok!
Solnedgang sett fra The Cliff Bistro med utsikt over stranden på Mangsit, Lombok. Her kan man fundere på om feriepengene skal få bryne seg på en Swiss 1. Klasse tur. Bare synd kona absolutt vil til Hawaii. Stemmer det at en CT fremdeles må starte fra Skandinavia, eller kan jeg starte i Singapore/Hong Kong og reise til Hawaii feks?
Bestilte CT-tur for meg og forloveden i F fra Vietnam til USA over Stillehavet så det kravet har de gått bort fra (i hvert fall han jeg snakket med nevnte det aldri). Lombok ser digg ut forresten
Her i Olja er vi nå halvveis i turen og det gledes til man skal hjem om en uke. Det ser ut til å bli en familieferie til Pula, Kroatia i juli og på tross av at det er rutefly så er det vel det nærmeste jeg kommer charterferie i voksen alder. Jaja, blir sikkert fint det også. Forøvrig så ser både Daebudo og Lombok helt fortreffelig ut! Noen som har bodd på Park Plaza Verudela i Pula forresten?
Burger King 4 Life SAS Eurobonus, hadde det passa med ein studietur til Burger King Russia for å lære litt når dei muligens straks rullar ut familiekontoen sin?