Heisann! Meg og Insideflyers egne PrivateJetGuru @Flybu satt å lekte med en tanke: Insideflyer folket er jo de galneste karene på denne siden av sperregrensen.. Så, hva med en fyllakule på Privatejet? London - NYC i Gulfstrem f.eks..... Tenkte bare lufte tanken! Ville det vært interesse her for noe sånt? Kanskje kortere ruter hadde vært mer aktuelt? Vi snakker her en pris per hode på 40knok enveis... Så får vi heller toge ut til Stewart og fly DY hjem igjen.. Ellers er det mange muligheter rundt iEuropa også.. Oslo - Malaga Eller biligste Alternativ: Oslo - Malta i en Boeing VIP..
Jeg ville nok gitt beskjed om at det på denne flyvningen burde lastes opp med litt ekstra Den eneste gangen vi ikke har gått tom for bobler var vel når vi var 2 stk i en Legacy 650.
Hvis jeg skulle bruke 40k på en flyreise, så tror jeg heller jeg tar tur i First med noen aktuelle selskaper Beklager at jeg er kjedelig
Berre å slå til medan SAS MC framleis har kampanje. Med utgangspunkt i den siste vert det vel noko slikt: (145400*7,89)*0,40=458882. Nesten 460.000 poeng hadde ikkje skada.