Gå for gull?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av HaraldTOS, 10. okt 2019.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Er det å anta fra ditt brukernavn at du har TOS som utreiseflyplass? :) For å kunne foreslå enkle og billige reiseruter for å sikre legs har utreiseflyplass litt å si.

    Forøvrig enig i at du fort kan merke en verdi av EBG om du ligger på 30+ legs i året. Særlig om du bor i nord, hvor diversions og kanselleringer nesten er uunngåelig å møte på i løpet av en vintersesong. Bodde to år i Tromsø som EBD, og satte enkelte dager veldig stor pris på prioriteten ved ombookinger.
     
  2. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Dropp det. Gull er jo nå et utvannet sølvkort. De som flyr MYE ser nok ned på slike streber gull folk, og basics slik som meg. Så spare eller unødige flyturer kun for å få et verdiløst kort
     
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    @Kaare_Lars Er det sant at det alltid går et tog?
     
    Travellingalf and Misterix like this.
  4. HaraldTOS

    HaraldTOS Medlem

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    18
    For tiden bor jeg på Østlandet og studerer. Så bruker primært OSL og noen ganger TRF. Men rundt 50% av reiser er til/fra/via TOS.
     
  5. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skjønner jo at dette med å fly ekstra turer og handle kneipbrød for å oppnå status må forsvares. Ekstra baggasje har jeg personlig aldri med, og det er vel ikke gratis baggasje på billige billetter? Om morgenen er det jo lengre kø i fasttrack enn i vanlig sikkerhetskontroll? Men det er jo opp til hver enkelt å avgjøre om man vil ha status og flotte seg med den. God tur til alle.
     
  6. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Joda sikkert. Kjenner ingen som flyr 100 ganger i året.
     

Del denne siden