Har fått epost fra GHA angående oppgradering til Platinum etter kun en natt. Man må registrere seg via følgende link innen 31 Januar og booke å bo innen 31 Mars. Link How the offer works: • Register for this offer by 31 January 2018 • Book and stay by 31 March 2018 at any of DISCOVERY’s 550 hotels and resorts across the globe • Achieve Platinum level status with just one stay to enjoy upgrades, late check-out and more!
Slikt vanner jo fort ut medlemskapet. Har selv Black og 50-100 netter hos Thon i året. Men når bestemor kan få neste samme status med 1 natt. ja da vet jeg ikke lenger
Betyr dette at om jeg signer opp hos GHA og bestiller en natt hos thon, så ender jeg opp med platinum? Eller kan jeg signe opp hos Thon først, så bestille og få platinum?
Har booket to netter på Thon Hotel Bergen Airport i neste uke. Er medlem hos Thon. Kan jeg få Platinum-kort hos GHA?
Minner om denne: "Ineligible Rates" shall include, without limitation: (1) third party online retailer rates, such as Expedia.com, Booking.com, Hotels.com, Orbitz.com, Priceline, Travelocity.com, etc.
Jeg forsøkte å registrere meg på linken i første post (er gull hos Thon). Fikk at jeg ikke var «innenfor». Har sendt de mail.
Jeg mistenker at dette "tilbudet" eller kampanjen er rettet mot spesifikke mottakere og at du ellers ikke får registrert deg.
Man kan også indirekte kjøpe denne statusen (ett år), ved å bli medlem i Business Traveller Plus: https://www.businesstraveller.com/bt-plus/ Digitalt abonnement koster 27.49 GBP.
Jeg fikk tilsvarende mail om å forbli Black, så lenge jeg bor ett besøk i løpet av måneden. Har booket en Thon neste uke, så var den i boks. I Scandinavia synes jeg hotellene er så dårlige på upgrades, at jeg har sluttet å bry meg. Men fint å være gha black hvis man reiser til Thailand og booker et gha...
Jeg fikk også tilbud om Black på mail hvis jeg bor en natt før April. Har booket en natt på Thon pga dette
Hvorfor har ikke jeg fått tilbudet da Noen som vil videresende e-posten? Gikk ned fra Black til Platinum nå ved nyttår
Første post var da tydelig på vilkåret: "• Register for this offer by 31 January 2018" Du kan trøste deg med at jeg heller ikke fikk tilbudet til tross for at jeg rykker ned fra Black innen utgangen av denne måneden. Edit: Lekte litt med promo- linken og fant denne: https://www.gha.com/member/promotion?propromocode=IFHMIGRATEPLAT Men igjen, 31. januar har dessverre passert Edit 2: Strøk over svadasvaret mitt, beklager forvirring. Linken for oppgraderingfra platinum til black fungerer tidsmessig, men som skrevet over så er det ikke sikkert det fungerer hvis man ikke har fått den særskilt.
Jeg tror svaret ligger hvor man har tegnet medlemskap, tilbudet gjelder for allesom ble Discovery- medlem gjennom First Hotel: " Must be a First Hotels-enrolled DISCOVERY member to participate in this promotion"