https://taj.tajhotels.com/en-in/st-...re-experiences/sherlock-holmes-afternoon-tea/ Denne opplevelsen gis bort gratis. Men det må koordineres for bruk helgen 4-5 Nov, og bordsetting er 1230 eller 1500. Ellers spiller Chelsea- Man Utd søndag kl 1700!
Og West Ham tek imot Liverpool kl 17.30 laurdag. Eg klarar nok ikkje å få passa dette inn i programmet den helga, men kjekt at du tilbyr!
Det der høres jo intet mindre enn fantastisk ut. Jeg skal kanskje over i tidsrommet for å se Tottenham - Real Madrid og Tottenham - Crystal Palace. Bare synd jeg har melkeallergi
Jeg er i London helgen 4-5 nov. Det vil si, reiser hjem med SK 812 søndag kveld, men det burde jo gå bra. Gir du bort for en pre-booket pakke (for to pax?) eller er det en plass sammen med andre mennesker? Er veldig interessert men reiser med samboer og barn.
Vi er begge i midten av 30-årene, datter på 1 år - skjønner at det kan bli en festbrems på ekslusiv afternoon tea. Takk som byr, vi kunne muligens parkert barnet hos familie, men ser nå at det kan bli litt for mye koordinering for å få det til på en god måte.
Hvilken kamp? Planlegger Chelsea-Man U søndag, så tea party blir nok lørdag. Har 6 slots til te, så har nok plass til en til.
Chelsea-Manu her også. Bor på Radisson Portman. Hadde du fortsatt hatt to, så hadde det vært smashing