Glædelig søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 20. des 2015.

1. John in The Tower

John in The Tower Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen alle sammen!
    Fjerde søndag i advent og kun 4 dager igjen til jul.
    Straks ferdig med nattevakt. Ricotta hotcakes og familiehygge står på plakaten for dagen. Kanskje jeg klarer å snike til meg en time på øyet også. Men som dere vet, søvn er oppskrytt!
    Bookingfingern skal få hvile i høytiden.
    Men straks vi har passert nyttår skal det makses ut på AAs nye tilbud på kjøp av miles og nye reiser skal bookes.
    Ha en avslappet søndag og håper du kommer deg vel hjem til jul.

Herlov, Aussie74 and Darkcho like this.
  2. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Glædelig fjerde søndag i advent.

Morgenen startede med junior som vågnede tidligt. Spændingen op til jul er stor. Jeh havde været praktisk og valgt figurer til hans Playstation spil, som adventsgave idag, så han ville være underholdt når han (som forventet) vågnede tidligt ;)

Dagens første timer er gået med de sidste forberedelser af InsideFlyer Julekalenderen - selvom jeg egentligt havde besluttet mig for at holde fri i weekenden. Men tingene laver jo ikke sig selv ;)

Med Nespresso i koppen så går det nok. Fruen er på job og junior optaget af Playstation og med legeaftaler, så jeg har ingen planer resten af dagen - udover en seriøs aftale med min sofa og Netflix.

Super god dag til alle....

Og så lige et lille heads up:

Husk holde godt øje med julekalenderen de kommende dage frem mod jul. For der er virkeligt nogle flotte præmier bag de kommende låger ;)

3. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekker hver dag, men det må være noe galt med min email ... ;)
    Helt i sør er det nok en dag med +mange grader og grått. Jeg skulle henge opp en -1- julepynt, men den var ikke tatt ned fra i fjor, så da er jula under kontroll.

Ha en fin dag der du er, med eller uten julepynt :)

4. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    En riktig god søndag i dag, Lufthansa First er booket fra Tokyo til Frankfurt, det gledes. Rekker også en liten tur innom FCT eller FCL, meget fornøyelig! :)

5. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Tromsø! Tåke, 0 grader og litt snø.. SK4419 er forsinket! :( Ferske boller i loungen..:rolleyes:

Flemming Poulsen liker dette
  6. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en forblåst Sola.
    Jeg må innrømme det er litt herlig å våkne kl.08:00 til sterk vind og pøsregn. Har sin sjarm det også :) Det å vite jeg har hele dagen til å dille med ting, se på tv, spise snop til frokost...ja, why not, og bare chille. Så gjelder det å se og planlegge alle bildene fra siste turen for reisebrev! (spørs om internetten ryker som vanlig igjen)

7. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag!

Trening unnagjort og litt julevasking på gang, før det blir juleselskap med familien hos min kjære farmor senere i dag. :D

8. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske.
    Det ble nok smakt litt i meste laget i går kveld, så dagen i dag er ikke særlig god. Eneste som skal skje her i dag er å få med seg håndball finalen. Ellers blir jeg liggende på lit-de-parade....

Del denne siden