Glad 2. juledag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 26. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny dag - nye selskap...men først en god treningsøkt slik at det kan gjøres plass til mer mat og vin. Godt og kaldt på Ris - minus 13 grader. Ha en strålende vinterdag!
     
    PlusGo and Fnate like this.
  2. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    -13 er jo rene sydenvarmen......
    Her er det -22 i dag, med andre ord: innedag.
    Dagdrømmer om reiser til varmere strøk.
     
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God 2. juledag fra Park Plaza Wangfujing i Beijing. Her koser vi oss med Happy Hour før vi returnerer til rommet for å se The Interview , som jeg lastet ned i går. Får se om jeg kunne fått låne en HDMI kabel fra resepsjonen.
    Ha en fin fredag!
     
    Fnate liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God 2. Juledag fra Bergen. Nattens timer ble tilbrakt på Haukeland sykehus sammen med min datter, alt bra nå :)
    I løpet av disse siste timer har snøen lavet ned her og det er julekort stemning her nå. Imidlertid går turen hjemover i dag og vi håper at vegvesenet klarer å holde en god kjørbar stand på veiene sørover.

    Ha en nydelig dag :)
     
    Fnate liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten "morgen" fra Lillestrøm. Irriterende kaldt, men det mest irriterende er at temperaturen plutselig synker i LA også, der jeg skal om en uke.

    Fikk booket en kul flyrute i går også. Cathay Pacific tur/retur New York - Vancouver i business for 50.000 Avios + 900,-. Det blir kult. Er vidåpen tilgjengelighet i Juni. Dessverre helt blåst i F.

    Nå er det bare å overleve frem til neste familieselskap. Ringte nettopp til opphavet og spurte "I dag foregår det vel ingenting, vel?" - Men jooooooooda... Så den nyttet altså ikke.

    Ha en fin dag
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hæppi 2 juledag fra det Sørlandske!
    Her klarer vi oss med 5-6 kalde grader. Ligger litt hvitt her og der.
    Ingen familieselskaper i dag, og det er like greit etter 3 dager på rad.
    Deilig med en dag hjemme uten noen planer.

    Nå skal jeg klinke til med en deilig lunsj.

    Fortsatt god jul!
     
  7. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra høyfjellet, her har det vært litt lett snødrev og litt varmere, kun -8 idag.

    Har ikke giddet å bevege meg ut av hytten idag, det blir boxingday med fotball fra nå og utover :)
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen .. .sol og fint her i vestsørøst ...

    Har vært hos legen og fått et 'skudd' i rævva .. får håpe resten av jula blir bedre nå.

    Må dere alle få en sprøytefri dag ....

    Forøvrig litt irritert på Flyprat, som slettet en post som (endelig) out'et MartinL som Cockpitview .. Unødvendig og etter min mening noe som burde vært gjort for lenge siden.
     
    Flemming Poulsen, view and Fnate like this.
  9. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God 2.juledag. Drar straks avgårde til familieselskap der det blir mye godt å spise og drikke.
    Ønsker alle en fin kveld.
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Korpsansvarlig kommer ikke til å slette den ihvertfall
     
    Last edited: 26. des 2014
    Islending, tommy777 and LN-MOW like this.
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Da spør jeg hvem MartinL er? Han har i hvertfall sendt meg et par pm siden han hevder å sitte på info om hvilke selskaper som kommer hvor med nye ruter etc.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Var det ikke MartinL og et par andre som dannet et selskap som skulle jobbe for å få flere internasjonale aktører til å fly på OSL? Det ble vel ikke akkurat noe kjempebusiness siden skrytet fra den kanten fort døde hen...
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    G' aften fra Nordsjøen.

    Ikke den beste dagen dette her siden helikopteret inn til land ble kansellert i kveld grunnet lyn & torden (igjen!). Så nå kommer vi oss tidligst til Sola ca halv tolv i morra og da har jeg mistet min Widerøe flight via Bergen til Ålesund. Og siden det er lørdag og innenriks så er det sannelig ikke mange alternativer utover dagen heller. Ingen med Widerøe, ingen med Norwegian og egentlig bare en med SAS - og det er først 1530 via Oslo og ankomst AES 2005. Så de +20 gjestene vi hadde invitert til klokka 1900 i morra kveld må nok smøre seg med litt tålmodighet før jeg dukker opp i alle fall.
    Og da er det jo ekstra "festlig" at jeg nå har snudd tilbake til nattskift og derfor ikke får noe søvn før tidligst i morra kveld. Jaja, slik går nå dagene.
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    MartinL var en veldig aktiv deltaker på Flyprat tidligere. Men også en av relativt sterke meninger, og slike får raskt en del uvenner i forum. Han har aldri gjort meg noe galt (men så er jeg tung å irritere), men takket for seg på Flyprat etter hva jeg forstår var en nokså intens innspurt. Nå er han tilbake med et nytt nick, slik LN-MOW nevner.

    Det jeg mente i min post over er at jeg ikke kan se hvorfor vi skal slette/redigere MOW's post, ettersom den kun linker to nick brukt i et annet online forum.

    Fnate out
     
    tommy777 liker dette
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Chitown

    Sol og 10 grader i dag. Full Premier League runde på tuben mens utshipping av familie har begynt, svigermor er straks på vei til flyplassen. Huset tømmes fullstendig først på søndag.

    MartinL eller @Cockpitview er forøverig en trivelig kar. ;)
     
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God natt herfra. Relativt beruset.
     
    Bizflyer, Fnate, Henning and 2 others like this.
  17. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God natt fra nord! Stille og rolig i distriktet, og nokså dårlig brøytede veier...

    Forøvrig synes jeg det er helt unødvendig å oute brukere, selv om de er på andre fora. Den det snakkes om er forøvrig både godt orientert og en trivelig kar.
     
    Last edited: 27. des 2014
  18. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På det personlige plan kan jeg si at livet er helt fint "ute av skapet";-)
     
    Trety, tommy777, Storg and 3 others like this.
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jaaaa... Jeg er i prinsippet enig. Mine "korpsførerinnstillinger" er innstilt på at hetsing, profiling eller avsløring av en profil's virkelige navn. Det er uakseptabelt. At noen forteller her at profilene 'Fnate' og 'Elefanten' er en og samme person (noe de også er på det samme forumet), det er i min verden innafor.

    Så prinsippet mitt handler ikke om hvem personen er, men hva som blir gjort mot vedkommende. At vedkommende gjør seg selv kontroversiell burde i seg selv ikke kunne brukes som en beskyttelse med mindre det foreligger helt særskilte forhold til grunn.

    Og jeg gjentar at jeg selv ikke har noen biff med vedkommende.
     
    Flemming Poulsen liker dette
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he, episk - @EB
     

Del denne siden