God morgen fra hovedstaden. Klar for en treningsøkt i styrkerommet - prosjekt CoreEB er godt i gang. Ha en fin fredag og en enda finere helg
God morgen fra Jernbanetorget, deilige gutter og jenter. Er ikke spesielt interessert i mitt eget hår, men har et ganske fluffy hår etter en dusj i gårkveld - småpinlig! Endelig fredag. Rett hjem og spille FIFA15 på min nyinnkjøpte PS4 senere i dag, samt ta seg noen belgiske trappister. Ha en knakende god dag!
IIIIIII'MMMM SIIIIIINNNGGGGIIIIINNNNGG IIIIIINNNN THEEEE RAAAAAIIIIIN! Ja det regnar utanför kontoret på Frösundavik men det är fredag och helgen ser relativt tom ut i agendan. Det betyder massor med hemarbete istället. Ha en strålande fredag Märkligt nog är jag inte ens sugen på kaffe idag
Morn fra Bæjarflöt! Når jeg er ferdig her om noen timer så skal det leies bil igjen! Huff så trist det er å ta buss. Ser ut til at jeg kanskje tar den rundturen min rundt Island på søndag? God fredag!
Gudd mårnings fra bartebyen. Fremragende dag på jobb-sjefen er borte Ferdig med månedsoppgjør -det er gode tider. Ha en strålende dag
I dag er den o'Store dagen for oss i Olja, nemlig hjemreisedagen! ETD for helikopteret fra Sola er 1230, så da er det bare å satse på medvind begge veier og at fast track på Sola funker bra i dag også slik at man rekker flyet sitt videre. Det er tross alt starten på høstferien for Vestlandet i dag og da kan det som kjent fort bli litt kaos på diverse flyplasser. Så da er det hjem til madamen, katta og ett par-tre-fire kalde pils. God helg folkens!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag! Værmeldingen for helgen er ikke den beste, men det er jo bare en god unnskyldning for å kunne slappe av i heimen. Ingen planer faktisk. Tror jeg må gjøre en avtale med et par gode flasker kanskje. God helg!
Har mistet stemmen! Har så sår hals at jeg nesten ikke klarer å prate. Og så har jeg tre videomøter i dag. Hjelpes... Godt det er helg straks og så får jeg ligge i fosterstilling og bli frisk. Satser på at konemor kommer hjem og kan pleie meg! Ha en fortreffelig weekend alle sammen!
God dag fra AMS. Flyet til OSL ble kansellert i dag. Ble rutet om via CPH. Flyet nesten 2t forsinket. Håper å komme på en tidligere flight fra CPH enn den jeg er booket om på... Får se hva som skjer. Suger med 5 timers forsinkelse når jeg bare har to dager til å besøke min nye nevø før jeg drar tilbake til Beijing... Ha en bedre dag!
God fredag fra Bergen! Godt med fri på formiddagen, men baksiden er jo at man skal jobbe ettermiddag og kveld i steden! Store planer om å gjøre minst mulig de kommende timene, og satse på at oppholdsværet holder seg utover kvelden... Ellers er også planen å få booket noen weekend-turer i Euopa, ser at jeg har 4 suite-upgrades hos Hyatt jeg må få brukt opp før utgangen av februar
God something something fredag fra Bodø Etter en uke i Stockholm er det godt å ha en dag på kontoret. Ute er det nydelig høstvær, som passer bra når man skal på Rib tur senere i dag. Ellers inneholder helgen navnefest for en tass i morgen, med påfølgende Oktoberfest på kvelden. Mass (får ikke dobbel S på denne) glasset og passende outfit er i alle fall klart Ha en strålende fredag!
Upgrade with points er (som jeg tidligere har klagd over) en eneste stor hoax hos både *A og FB etter mitt skjønn.. NOK en gang ser jeg på en laaaang nattflight hjem fra det afrikanske kontinentet på DYR økonomibillett, men som vanlig (forsøkt 8-10 ganger over det siste året) er det umulig å oppgradere med poeng hos KLM/Flying Blue.. Ha en bedre fredag..
Gooood fredagskveld herifra! Gode nyheter kommer rekende på ei fjøl her i dag. Jobbtilbud, planlegging av neste Uniten-tur i boks og generell følelse av velvære. Iz good.
KLM er jo ekstremt drøye her da, og dette med oppgradering fra Eco var grunnen til at jeg ditchet hele FB i 2008 en gang. Når du bare kan oppgradere de to dyreste fare klassene på KL i motsetning til alle hos f.eks SAS betaler du skjorta og har likevel begrensede muligheter til upgrade. Lykke til med flygningen
De har vel gjort noen endringer i det siste slik at man kan oppgradere veldig mange flere klasser for høyere poengpris. Men hva f*** hjelper det når det ALDRI er ledige seter tilgjengelig. Hoax I say! Thanks anyway
Velvære-følelsen er god her også. Har cruiset langs Highway 1 og Big Sur i dag i cirkus 35 varmegrader, og klarte jammen meg å plukke opp en iPhone 6 også. God stemning!