Glad fredag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 31. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Morgenmøter fra 06:45 - så da er det bare å åpne opp fredagen. Fest og moro hele helgen. Ha en fin en du også!
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens!

    Ikke den aller beste fredagen for min del siden jeg sitter på Vigra International Airport og venter på melkeruta til Stavanger via Bergen og to uker i Olja er neste stopp. Så gjenstår det bare at bussen (helikopteret) offshore er i rute for en gangs skyld slik at man kan få seg noen timer på puta på lugaren før første nattskift.
    Men to uker går fort og plutselig er det en langt hyggeligere tur til Amsterdam og FTU som står på programmet!

    Ha en strålende fredag, fri for forsinkelser!
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fyttirakkern fra 39000 fot, har kun en ting aa si: Are we there yet?

    Du vet den flighten som er saa lang at du ikke kan vente paa at den skal vaere over? En slik en i dag. Sitter der vi vanligvis sitter fremst i annen etasje his Unites 747, vanligvis er det dassbesoek rundt 30 ganger totalt her fremme, mesteparten skjer rett etter middagen og naar man vaakner opp. Saa selv om det er litt risiko, har jeg sittet her dusinvis av ganger.

    Men i dag har vi 3 piloter fullstendig uten partyblaere som konstant skulle bli servert. Cockpitdoera med tilhoerende paranoiaprosedyrer har gaatt opp naermere 100 ganger. Koedder ikke. Ene kapteinen har vaert paa dass 9 (!!!!!!) ganger!!!, Internettet har sugd baller og maten er pyton. Nok sutring. 5 dager ferie i Japan er noe man ser virkelig frem til. Foerst gleder meg noe inni hampen til aa legge hodet ned paa puta paa Ritz Carlton. Deretter fiskemarkedet i morgen etterfulgt av Shinkansen til Kyoto paa eftan.

    Ha en fin fredag!
     
    Henning, Fnate and SASDC8 like this.
  4. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld! Snart på tide å legge seg her. Skal opp klokken seks og klokken kryper sakte mot to... Hva gjør man ikke når man føler presset for å studere?

    Fikk bestilt meg reise tur/retur D.C. og fikset med hotell for Frequent Traveler University (Advanced) i desember nå i kveld, noe jeg ser veldig frem til. Føler jeg begynner å sitte på litt etter rundt ett år i "gamet", så på tide å løfte nivået til nye høyder. Har man bonusfeber, så har man bonusfeber.

    Ha en finfin fredag alle sammen! Ha en god halloween!
     
    tommy777 liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø :)

    Helt supert å sove i sin egen seng etter 2 netter på Halden Festningshotell. Flott område rundt hotellet (Fredriksten festning), men hotellet var så som så at best :) Det er fredag og det betyr 3,5 arbeidsdager til 3,5 uke med ferie :D

    Ha en super fredag!
     
    Fnate liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp hepp fra Bodø #2! Fantastisk morgenstemning på utsiden av vinduet her nå. WOW. Snødekte tinder i sør og sola som presser seg sakte men sikkert over toppene.
    Satser på å få unnagjort litt lesing nå først, før jeg hiver meg ut i lysløypa i ettermiddag for litt fysisk fostring.

    Ha en god fredag! :)
     
    SASDC8 liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra det Sørlandske!
    Her er det høstlig grått med en god del vann i lufta.
    Bandittene var skuffet over været da de ikke ville ha regn når de skal gå knask eller knep senere i kveld. Kanskje vi da kan unngå det rotteracet der med unnskyldning i regnet og hvis far kjøper en stoooor bolle godis i ettermiddag?
    Har lurt litt på om jeg skal ta en lignende runde selv. Men da vil jeg kalle den "alkohol eller knep". Det er nok derfor jeg drikker.....

    Godt med helg nå. Har vært en travel uke. Oktober er straks over, og nå venter Movember som noen kaller det. Jeg gleder meg mest til neste måned. Da er det jentenes tur til å la det gro. I Musember altså.....

    God helg!
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Sitter på kontoret og gjennomgår alle "løse tråder", altså en weekly review der jeg fikser alt som er glemt og planlegger neste uke. GTD...
    I kveld bærer det av sted med familien til Amsterdam og videre til Enschede der min eldste datter studerer fysioterapi. Blir hyggelig å se henne og leiligheten hennes. Siden vi har leiebil regner jeg med at det også blir noen innkjøp på IKEA eller andre varehus litt lenger unna. Satser også på noe ålreit mat også i løpet av helgen. Skal bli fint å være sammen igjen i alle fall.
    God helg til dere alle når vi kommer så langt!
     
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Sola, uka er slutt og en har startet forberedelser til neste ukes aktiviteter hvor jeg blant annet får besøk av et firma som skal fikse taubane samt kikke oss i kortene vedrørende drift- og vedlikehold av en banen, da satser jeg på at alt er i orden når tilsynsmyndighetene kommer på besøk.
    Nå er det straks klart for statusmøte, så det er vel best å sette på en mugge med ny kaffe.
    Ha en strålende flott fredag :)
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Vaskeekte gjemmekontor i dag. 3 kaffekopper er unnagjort, emailen tømt og nå får jeg gre tenna og subbe ned i butikken og kjøpe meg litt lunch.

    Og i efta vanker det nok litt "AirLingus&Øl"

    Ha en forjamsende fin dag
     
    tommy777 liker dette
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Aer Lingus heter det Fnate!

    God ettermiddag. Sitter på SVG og venter på LH875 som ser ut til å bli noe forsinket. Håper vi klarer å ta igjen noe av forsinkelsen da jeg har lyst å slappe av i en lounge før jeg flyr videre til LCY. Nuvel. Helgen skal altså tilbringes i London.
     
    Fnate liker dette
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hjemmekontoret i Låndån. Våknet klokken 12 (!!!!) idag ettersom telefonen min gikk tom før strøm mens jeg sov. Får begynne å tenke på lunsj, byens beste nudler frister.

    Første halloween i London, håper virkelig ikke det er noen tradisjon for knask ettersom jeg ikke kan koble ut ringeklokken og sansynligvis blir sittende hjemme å jobbe.. Knep bryr jeg meg mindre om.

    Ha en bra dag uansett om du sier Air eller Aer lingus!
     
    Last edited: 31. okt 2014
    tommy777 liker dette
  13. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Det snør det snør tiddelibom......da blir det i hvertfall jevnt lysere ute. En uke med deadlines på rapportering, prosjektforslag og tilbud nærmer seg slutten.

    Først vinlotteri, deretter helg!

    Have a nais vån alleihopa!
     
  14. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra T-banen i Oslo. Går unna for unna ned til jernbanetorget.
    Akkuratt ferdig med andre eksamen for dette semesteret, nå blir det deilig med en lesefri helg.

    Ønsker alle en riktig god helg! :)
     
    SASlovah4evah liker dette
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig hjemme, maten er i ovnen, så da starter jeg med å feire Hallo Vin!

    Derfor jeg drikker!

    Skål for pochcher!!
     
    tommy777 liker dette
  16. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Happy Halloween fra forstadene til Oslo lufthavn.
    Her har vi så langt fått tømt beholdningen av "gammelt" knask fra nov-april,
    Foreløpig 100 små som har vært her, nå går restene fra mai-okt...HoHo
     
  17. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Fantastisk service fra Lufthansa i dag. Selv om vi var noe forsinket ut fra SVG i dag så tok vi igjen en del av tiden underveis. Hadde masse tid til rådighet. Etter passkontrollen mens jeg var på jakt etter en lounge kom jeg over en gate der det gikk en avgang 1615 til LCY. Jeg hadde kjøpt billett på salg til avgangen klokken 1710. Men tenkte hvorfor ikke prøve. Jeg er jo EBG hehe.

    Billetten min var i bookingklasse K som visstnok ikke var fleksibel. Men tro det eller ei. Den hyggelige damen i gate'n lånte passet mitt og trykket litt på maskinen. Og vips så kom det ut et boardingkort til LH934 i stedet. Og rett ut i ventende buss. Ankom en times tid før planlagt tid.
     
    SASlovah4evah liker dette
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    [​IMG]

    I fjor var jeg blind pilot på Halloween. I år prøver jeg meg som over-entitled elite frequent flyer. Good times.
     
    Kjakan, AndersB, Henning and 2 others like this.
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Står det YES!!! På ryggen, eller? :D:p:cool::D:p:cool::D:p:cool:
     
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk! Bare å trykke opp flere og selge de her!

    Forøvrig verdt å melde; Det ble ingen tur med bussen offshore i dag pga tjukk tåke så det ble (enda) ei natt på Quality Hotel Residence i Sandnes i stedet for. Mine danske og skotske kollegaer har allerede tatt kvelden, så her sitter jeg med en Brooklyn og en liten viksy sammen med noen av våre venner fra øst-europa, en frisørkonferanse (?) e.l. og ikke minst bartenderane med horn, hale og gaffel i god Hallloween-style.
     
    Last edited: 31. okt 2014

Del denne siden