God morgen fra en hovedstaden. Klar for å gå en times tid til arbeidet nå på morgenkvisten. Blir en halv dag på brygga før det blir to møter ute før helgen starter. Ha en flott start på helgen!
YES det er fredag! Det er sol ute og jeg har kjørt Ducati til jobb for første gang i år Jeg fikk akkurat hentemelding fra den eneste butikken jeg liker (Vinmonopolet), så må innom der og plukke opp resultat av vårsalget deres som da selvsagt må smakes på senere i dag Ha en strålende fredag!
http://www.celebritynetworth.com/ar...-embarrassing-private-jet-flight-of-all-time/ Håper ingen av dere har en dag som han fyren her. Er ikke alltid privatfly er like kult
God morgen fra Lillestrøm. Koser meg med Dagbladet som mener at de har funnet en gjeng med skjeletter. Og de fant dem i en innsjø som hadde teselskap. Men som sagt: Heng ham, ikke vent til jeg kommer. Ha en fin dag.
Jeg hygger meg med utsikten til flyradarene på Sotra som passer på flytrafikken til Flesland. Det nærmeste jeg kommer i dag
Drittmorgen! Død kaffemaskin og uteblitt buss, er det rart jeg planlegger å drikke fra meg sans og samling i kveld? Først noen timer på jobb, så må jeg litt tidligere hjem grunnet en håndverker.. (ja, du leste riktig) - borettslaget har en garantisak de nekter å la meg fikse selv på to minutter og derfor må jeg ofre en time av avspaseringen min på Palmegren.. Akk'o vel, kan det ikke bli helg.. dama har jo lovt tur til bolaget i morgen =D
Eeeeeeeeeendelig fredag! Og så er det Frigjørings- og Veterandagen! Gratulasjoner oversendes herved til alle Veteraner! I ettermiddag skal man være tilstede på avdukningen av nytt veteranmonument her i byen med påfølgende mottakelse med ordfører. Og hjemme venter gode kalde halve i kjøleskapet. Har vært en strevsom uke, og litt belønning har jeg fortjent! God helg dere!
Hoy morgen fra Sola. Sola skinner, befaring av permeitersikring unnagjort og nå blir det ukentlig statusmøte. Senere vin lotteri med tanke på beholdningen hjemme, bør gå bra. ha en fantastisk god fredag da!
God fredag fra havet. Å skulle senke 100 tonn ned på toppen av et rør når de 100 tonnene svaiar 25 cm mer en røret du skal entre er ingen god ide. Derfor gjøre vi for øyeblikket ingenting bortsett fra kontorarbeid. Satser på at strømene og vinden snart roer seg. Ha en strålende fredag på land.
Og her i Trafikkaosets høyborg klarte en skroting å krasje Piperen sin midt i motorveien rundt Atlanta med tidenes trafikkork som resultat. Triste greier med fire døde, men ser at registreringen på flyet er utgått, så da kan man lure på om det er mer bak historien ... Stor dag her, da guttungen nå er ferdig med 12 års skolegang. Kun det seremonielle igjen, og søndag morgen fyker han avgårde til Bellingham for å besøke broren sin. God fredag til alle dere andre som bare pendler opp trappa.
Et par strålende dager på sørlandet, nesten like fint som Bergen Note so self: Når jeg for en gang skyld velger vindusete; WF583 11A har ikke vindu...