Glad fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en hovedstaden. Klar for å gå en times tid til arbeidet nå på morgenkvisten. Blir en halv dag på brygga før det blir to møter ute før helgen starter. Ha en flott start på helgen!
     
    Travelmate, AcroN and tommy777 like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    YES det er fredag!

    Det er sol ute og jeg har kjørt Ducati til jobb for første gang i år :) Jeg fikk akkurat hentemelding fra den eneste butikken jeg liker (Vinmonopolet), så må innom der og plukke opp resultat av vårsalget deres som da selvsagt må smakes på senere i dag ;)

    Ha en strålende fredag!
     
    Bizflyer liker dette
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag, er bortreist på jobb en uke til. Så kos dere som kan ta helg snart :cool:
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Koser meg med Dagbladet som mener at de har funnet en gjeng med skjeletter. Og de fant dem i en innsjø som hadde teselskap.

    [​IMG]
    Men som sagt: Heng ham, ikke vent til jeg kommer.

    Ha en fin dag.
     
    Baldrick and SASDC8 like this.
  6. Travelmate

    Travelmate Guest

    Jeg hygger meg med utsikten til flyradarene på Sotra som passer på flytrafikken til Flesland. Det nærmeste jeg kommer i dag :)
     
  7. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Drittmorgen! Død kaffemaskin og uteblitt buss, er det rart jeg planlegger å drikke fra meg sans og samling i kveld? Først noen timer på jobb, så må jeg litt tidligere hjem grunnet en håndverker.. (ja, du leste riktig) - borettslaget har en garantisak de nekter å la meg fikse selv på to minutter og derfor må jeg ofre en time av avspaseringen min på Palmegren..

    Akk'o vel, kan det ikke bli helg.. dama har jo lovt tur til bolaget i morgen =D
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med frigjøringsdagen, alle sammen!

    For alt vi har. Og alt vi er!
     
    Baldrick liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeeendelig fredag!
    Og så er det Frigjørings- og Veterandagen! Gratulasjoner oversendes herved til alle Veteraner!
    I ettermiddag skal man være tilstede på avdukningen av nytt veteranmonument her i byen med påfølgende mottakelse med ordfører.
    Og hjemme venter gode kalde halve i kjøleskapet. Har vært en strevsom uke, og litt belønning har jeg fortjent!

    God helg dere!
     
    Baldrick, BangkokBob and anders82 like this.
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy morgen fra Sola. Sola skinner, befaring av permeitersikring unnagjort og nå blir det ukentlig statusmøte. Senere vin lotteri med tanke på beholdningen hjemme, bør gå bra.
    ha en fantastisk god fredag da! :)
     
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra havet. Å skulle senke 100 tonn ned på toppen av et rør når de 100 tonnene svaiar 25 cm mer en røret du skal entre er ingen god ide. Derfor gjøre vi for øyeblikket ingenting bortsett fra kontorarbeid. Satser på at strømene og vinden snart roer seg.

    Ha en strålende fredag på land.
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Og her i Trafikkaosets høyborg klarte en skroting å krasje Piperen sin midt i motorveien rundt Atlanta med tidenes trafikkork som resultat. Triste greier med fire døde, men ser at registreringen på flyet er utgått, så da kan man lure på om det er mer bak historien ...

    Stor dag her, da guttungen nå er ferdig med 12 års skolegang. Kun det seremonielle igjen, og søndag morgen fyker han avgårde til Bellingham for å besøke broren sin.

    God fredag til alle dere andre som bare pendler opp trappa.
     
  13. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag :cool:

    image.jpg
     
    Darkcho, Schlandy and Jørgen like this.
  14. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Et par strålende dager på sørlandet, nesten like fint som Bergen :D

    Note so self: Når jeg for en gang skyld velger vindusete; WF583 11A har ikke vindu...:rolleyes:
     

Del denne siden