Stemningsbilde fra stuebordet i villaen. Skulle nesten tro vi var på Seyskjellene Same same but different som de sier borte i gata her Anyway glad lørdag!
God morgen fra Larvik! Ikke en sky på himmelen så idag blir det en skikkelig sommerdag! Kanskje jeg må male litt da .. Eller bruke tid på å finne en erstatning for turen til HKG i september som ble kansellert i går.
God morgen fra svenskegrensen! (Nesten iallfall). Litt trang hjelm etter 80årsdag i går. Men jeg har fått kaffe, så formen er stigende. Nyt lørdagen! Det skal jeg.
Det var synd du ikke fikk med deg en hjelm som passet @holmen, lønner seg å sjekke slikt før man går hjem. Fikk luftet Sas MC 'et i anledning doble poeng kampanjen denne helgen med å betale middag og drikke for 6 stk i går. Fikk lurt de med meg på Amundsen hvor det er 50 poeng per hundrings brukt i tillegg. Straks Bosch sesong 7 maraton. Kun 2 dager igjen til et skudd med Pfizer! God Lørdag folkens!
God morgen fra Trøndelag! Skal leke litt med en laserkutter i dag, kanskje brygge litt, kanskje ingen av delene. Det er helg! Planene skal være litt "flytende", det som ikke kommer i dag, kommer kanskje en annen dag. Ha en flott helg! PS Hva er greia med annonsene for tiden? Det får hele PCen til å henge og hele skjermen blir dekt med noe som aktivt på klikkes bort. Helt greit at annonser gir inntekter, men når brukerene av websiden må vente i flere sekunder før de kan gå videre for annenhvert klikk er det balansen blitt feil.
God morgen fra nordre del av barteland, nærmere bestemt Jegtvolden Hotell på Inderøya … her skal vi etter planen feire min brors koronautsatte 70 års dag i dag. Bra vær, litt kjølig. Mine to døtre troppet i går kveld opp på terrassen vår og etter utrolig kort tid kom det unisont fra de tre jentene … «Pappa, du har tatt med for lite av de gode rosa boblene!!» (Moltes) … Det lokale polet er bokstavlig talt et minipol og utvalget er deretter…. men vi finner vel noe. Det blir nok en fin dag …
God lørdag fra Havstrilelandet! Innkjøp med doble MC poeng : Check, Robotgressklipper med AmEx: Check. Nå supplering av bobler på polet. 2 dager etter 2. Gangs chipping. Et svart verk i stikkstedet er i ferd med å forsvinne. Får fremdeles ikke inn 5g signaler. Skuffet
God lørdag fra Oslo! Her er det snart på tide å ta en strandtur, så en tur for å kjøpe litt grillmat og vips et program for en hel sommerlørdag
God morgen fra ett Grenland badet i sol, turen går i dag til Oslo, for første gang i privat ærend siden pandemiens start. Denne hadde jeg helt glemt! Passer bra når samboer skal fornye garderoben i hovedstaden i ettermiddag
God morgen fra tiggerstaden Endelig lørdag, ikke mye planer idag heller.. For vel se litt på TdF, og så er det vel EM-kamper igjen på flimreboksen. Må en tur på Kiwi å. Apropo Kiwi, når kommer TTL? Burde snart innføres syns jeg. Ha en bedre en..
God føremiddag frå Sunnfjord. Morgonen har som tidlegare annonsert gått med til vask av badet. No er det reint og fint og vonaleg har eg fått litt fleire bonuspoeng heime eg kan bruke på egotrip med LH F. Snart skal det handlast før meir av graset rundt residensen skal slåast ned. Det ser ut til at 3 av 4 i heimen har pollenallergi. Det er alltid drikkevarer å oppdrive i Nord-Trøndelag, @Eddie47.
God lørdag! Jeg kommer sånn smått ut av IF dvalen og er i dag på MR til og fra Bergen med 4x opptjening for å få sikra gullet nok et år. Med denne turen er jeg halvveis til LTG. Nyt sommeren og oppstart av reiseaktiviter folkens!
Ikke jeg heller. Kroppen er heller ikke blitt magnetisk, som det hevdes på YouTube og diverse Facebook innlegg. Det hadde jo vært et partytriks.
God lørdag I dag er det min bursdag. Champagne på kjølen. Har vakt så må være tilgjengelig, håper det ikke blir gale