Glad lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 19. sept 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Kaffe og aviser nå på morgenkvisten. Snart en treningsøkt før prosjektet med å gjøre ingen ting fortsetter. Ha en flott lørdag...
     
    LN-FHU liker dette
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Trondheim
    Første del tilbringes med barna på åpen dag på den nye hovedbrannstasjonen, og senere blir det middag med gode venner på restaurant. Andre del tilbringes i soffen, dypt nede i en Chablis Premier Cru.
    Ha en god lørdag :)
     
    Larata liker dette
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Britannia Hotel, mer imponert over dette hotellet enn Royal Garden som jeg var på sist når jeg var i Trondheim
     
    LN-FHU liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Go lördag! Radisson Riverside i Göteborg levererar en knallupplevelse och tillsammans med restaurang Meet vid Avenyn har det blev det ett fint firande av faderns födelsedag igår. Planen idag är väl att bara njuta av solen.
     
    LN-FHU liker dette
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra The May Fair. I dag går turen hjemover med BA. Noen som vet hvor vi skal lete etter isen i loungen? Er den både i nord og sør?
     
    LN-FHU liker dette
  6. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen/kveld fra Waikiki-beach :)
     
    Travellingalf, LN-FHU and Fnate like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske.
    Ble ikke sove lenge idag da jeg skal med jr på fotballturnering.
    Så da går vel denne dagen også. Legger noe god drikke i kjøleskapet i tilfelle jeg blir tørst i kveld.

    God lørdag ønskes.
     
    LN-FHU liker dette
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Og på Sørlandet er det strålende sol og blå himmel. Må faktisk trekke for gardinene så det går an å se tv ordentlig når fotballkampene begynner ;)

    God lørdag i alle himmelretninger.
     
    LN-FHU liker dette
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,766
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Stavanger.
    Her har en kommet seg opp og er i relativt bra form etter gårsdagens sprell sammen med andre fly-forumister i Stavanger i går kveld.
    En hyggelig sammenkomst var det og flere nye fjes dukket opp.
    I dag har jeg også fått post, en liten pakke fra Lensstore som inneholdt to nydelige linseetui som ble bestilt over to ordrer på SAS.no - Dette ga meg 876 Eurobonuspoeng for 40,- kroner, bra kjøp :)
    Ellers har madammen truet meg til å bli med til Kvadrat, så da er jo alt som vanlig.
    Ha en flott lørdag :)

    IMG_9866.JPG
     
    LN-FHU and Fnate like this.
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra EZE Airport i Buenos Fnatness. Sitter i kantina og venter på boarding på KL701 til Santiago. Var altfor tidlig oppe idag. 05:30. Selv med tidsforskjell og tidlig i seng er det liksom feil.

    Men skal nok klare å tvinge inn en aldri så liten slumring på KLM balja, før det blir intense timer i Santiago og deretter videre til Lima i kveldinga.

    Ha en fjong en

    Tadaaaaa
     
    LN-FHU liker dette
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø. Tåkete og regnete ute. Våknet opp uten å kunne skimte tindan i sør. Da veit du at tåka er tjukk som bare det.

    Har fått booket meg førjulstur til Junaiten sånn på mårrakvisten, og nå skal jeg på jobb. Kveldsvakt 5/7 dager denne uka. God stemning!
     
    LN-FHU liker dette
  12. Jeltzin

    Jeltzin EBD, BA Sølv

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra YYT Airport St John's Canada. På vei til ORD med cnx i YYZ m/ Air Canada.. Her kaldt og surt som en kiip høstdag I Norge,..I USA meldt sommerlig og varmt, gleder meg til å slippe å fryse så snart jeg stikker nesa utenfor... God Lørdags
     
    LN-FHU liker dette
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag!

    Her på Sunnmøre regner det i bøtter og spann enda og "alle" venter nå på at denne hersens Mannen snart skal komme ramlende ned. Men snart er det avreise til Ålesund for min del for å feire min mor som blir 80 på mandag. Hele familien, med stort og smått, skal først ut og spise en bedre middag før vi fortsetter festen hos min ene søster. Skal bli hyggelig!

    Ha en steinrasfri aften!
     
  14. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Finansministeren har sutra seg til Trondheim og er godt igang med hevnshopping bare fordi jeg har vært på Soundgarden og Hifiklubben et par timer...
     
  15. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Lydhagen og klubben.. Blir fort en kostbar affære..
    Hegel og B&W 801D da sikkert?
     
    Larata liker dette
  16. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Haha, rett på den første....801 kan jeg nok glemme....Får neppe gjennomslag for sommerferie i Østersund neste 10 årene ;-)
     
    Fnate liker dette
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nei! Nå vil jeg ha øl og <--

    KLM??? Si meg - kjøpte du for mye blomster på den sjappa i går?? :eek:
     
  18. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilken Hegel og hva på klubben..

    Skulle gjerne hatt en skikkelig stereoforsterker selv, men får klare meg med Emotiva XPA-2 effekttrinn og en Sony ES suroundforsterker som pre. Bruker Sonyen som pre pga. HDMI-switching. Det driver et par Focal Electra 1037Be... Holder egentlig i massevis for meg.
     
  19. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Alle: Sorry for OT, siste post ;-)

    Kjører Sony ZX2 med Shure SE 846 fordi jeg aldri er hjemme ;-) -Lander på H360 og er veldig forelsket i http://www.vienna-acoustics.com/
     
    Fnate and Blaa like this.
  20. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset! Sitter i sofaen med bena høyt etter å ha gjennomført 10 for Grete under Oslo Maraton. Ikke noen knalltid, hadde for vondt i bena til det. Men gjennomførte og hadde en trivelig seanse etterpå med gode kolleger på Cafe Skansen. Har ingen planer for kvelden annet enn restitusjon. I morgen derimot er det håndballkamp for minsten og pakking for Rigatur på mandag.
    Ha en fortsatt god lørdag!
     
    KatManDu and Larata like this.

Del denne siden