God morgen alle sammen. Mørkt ute - men det stopper da ikke arbeidslysten;-) Blir stort sett inne på kontoret i dag med forberedelser til ukens reiser og møter i Norge og Danmark. Ha en flott start på den nye uken!
Aloha fra et svært vått Honolulu - godt organisert værr - strålende solskinn frem til 18:25, saa ble regnet skrudd på samtidig som mørket kom. Nå er det tid for Inspector Lewis Season 7. Ha en flott uke
Trøtt morgen fra biblioteket. Til tross for at jeg var helt utslitt i går kveld, så sov jeg skikkelig dårlig i natt, og våknet kaboom klokken 5.30. Oppskrift på en trøtt Cecilie. Full skoledag i dag. Kanskje booke noen flybilletter i kveld. Tjohei.
Morgenen startet brått kl 0615 da kjerringa ringte fra MNL og sa ho var blitt syk og kunne ikke reise hjem i dag. Så da var det styr og ståk for å booke om billetten. Passet himla dårlig må jeg si. Så nå må de fleste av ukas planer legges om. Her i sør blåser det godt i dag, men ingen regn foreløpig. Et lite bilde å starte uken med: Misunnelse er en uting! Så det så!
Morgen fra Bodø! Helt fantasisk vær ute, så selv etter en dårlig nattssøvn er jeg lys våken etter å ha kjørt Ducati til jobben Blir en lang kontoruke dette, da nytt system skal læres og fases inn. Ha en superduper mandag!
God morgon från Frösundavik! Full fart med flytt in på ny avdelning med associerade ITproblem. Vi pratar trots allt om SAS och IT lösningar Blev så trött på frågan hur jag kan resa så mycket och slängde ihop en lite krönika i ämnet till .se http://bonusfeber.se/hur-kan-du-resa-sa-mycket-som-du-gor-en-kroniskt-rastlos-vagabond-berattar/ Ha en fantastisk start på veckan!
God morgen fra Gdansk. Her er frokosten inntatt og man skal snart sette snuten mot flyplassen og Norge. Og på toppen av alt så venter en PT time i kveld...
God formiddag fra Oslo! Lunsjen er akkurat inntatt, og nå blir det å gjøre prosjektrapportering og et par andre rapporter ferdig. Ellers fint lite på tapetet. Kanskje tidlig kveld?
Morn fra Island. Ikke veldig mye som skal gjøres i dag, har en flight klokken 15:00. Men! Jeg skal også renewe medicalen min klokken 14:20, så det passer jo dårlig. Og så klart er det umulig å komme i kontakt med medical senteret her, da de har åpent 15:00-18:00. Hvordan klarte jeg da å få en time klokken 14:20? Har ikke peiling God mandag!
God morgen fra Jackson Hole. I dag skal vi ut og gå på tur rund Jenny Lake. Med ryggsekk på ryggen og bjørnespray i beltet er Fnate rimelig trygt plassert utenfor komfortsonen... Grompf! Ha en mindre slitsom dag
Og så BJØRNESPRAY da gitt. Er det noe a la det dommeren hadde med seg under fotball VM som han tegnet en strek i gresset med som det ikke var lov å trø over? I så fall, ville jeg nok heller tatt med meg en 50' Browning tror jeg..... Men så er det ikke rart at jeg drikker......