Glad mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen - tilbake i byen etteren helg på Verdens Ende. Frimandag er absolutt en av debedre måter å starte uken på... Gratulerer med dagen til vår egen @Henning også.
     
    Henning and tommy777 like this.
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det er mandag :D
     
    Hypern liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fiksa trådtittel ;)

    God frimandag til deg fra København Hilton!

    Her sov man lenge og er nå klar for tur ut i København. Eneste som er spikret er at vi bytter hotell til noe mer sentralt i løpet av dagen og at vi skal forsøke å stoppe innom familie på eftan dersom de er hjemme.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Longyearbyen.

    Jeg er nok den dølleste besøkende de har. Kuka litt rundt igår, mens i dag sitter jeg bare i senga og daffer frem til utsjekk. Uten noe spes program så er det jo ikke mye å drive med her. Jeg mener, man tusler rundt og bekrefter at de har fjell og stein her. Litt snø har de også... Mye flott stein.

    Men så er det jo ferdig, egentlig. Det er lite snorkling og "banana-boat". Men det er egentlig greit. Pointet var bare å jobbe litt og slappe av med alt som fantes i minibaren. Så det blir jo litt halvdøvt å sjekke ut :)

    Skal definitivt tilbake hit på litt mer av en adventure-tur. Nå er jeg litt mer Pilkington-ish.

    Håper på ledig midtsete nedover.

    Ha en fin dag.
     
    Brunello liker dette
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Du må få deg jobb i det offentlige. Ikke få av de jeg kjenner til, i den departé-mentale jungel i hovedstaden, har vært på "møter" på Svalbard. Ispedd litt snøscooterkjøring og noen gode middager. Hører at de stadig snakker om det. Og da tenker jeg at det er godt skattepengene mine kommer distriktene til gode. Jeg vet at det er mye distrikt der oppe. Og at det går mye skattepenger til å sende en underdirektør eller ti i Landbruksdepartementet opp dit på et møte.

    Egentlig tenker jeg naturligvis noe helt annet. Men det vil jeg ikke si.

    Og ja, jeg er misunnelig. Og nei, jeg hadde ikke takket nei på prinsippielt grunnlag, om noen hadde lagt et møte dit.
     
    anders82 and Fnate like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag!
    Deilig å kunne sove lenge en mandag. Og godt var det med langhelg. For nå blir det "lang-uke" ettersom neste helg er besatt av lange arbeidsdager.
    Men først får man vel komme seg litt ut i solen?

    Grattis med dagen til Redaktør Henning!!
     
    Henning liker dette
  7. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    5 grader kaldt og regn på TRD, men jeg er varm....i hjertet!!! Skal sjekke inn på første fly til CPH i morgen tidlig og ser med glede at SAS tar vare på kundene sine! CJ900 har plutselig vokst til 320 og vips: Alle som ikke kommer seg ut av Norge via OSL, får muligheten via CPH!!! Streikebryteri? Neida, bare litt bedre plass til alle som klager ;-) Way to go!
     
  8. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Det vet vi nå, men hva om streiken blir opptrappet i kveld ;-)
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag og fortsatt god pinse(l)!

    Det siste reflekterer at jeg enda ikke har klart å komme meg helt tilbake i form etter MegaDo + 7 dager "fisketur" i Kroatia. Takker høyere makter for at jeg ikke skal på jobb før fredag!

    Gratulerer med dagen @Henning !
     
    Henning liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæjæ .. Da forlater vi vel straks amerikansk territorialfarvann til forrdel for det kanadiske, og siden vi er til sjøs, blir det vel ikke noe særlig internettilgang før vi har forlatt skuta og kommet oss over grensen utpå onsdagen. Fin dag i Ketchican hvor vi ramlet på fylla med et par vi traff på Alaska-bryggeriet i Juneau.

    Men nå blir det halvannet døgn med utvidete cowboystrekk og kindle.
     

Del denne siden