Glad onsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 12. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Ny arbeidsdag venter på brygga - før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en fin onsdag alle sammen!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag! Gav mig själv sovmorgon på 45 minuter och det behövdes. Ingen trafik till jobbet idag vilket inte tillhör det vanliga. Ligger med andra ord an att bli en bra dag.
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim. Skyfritt akkurat nå, med en teperatur på -1 grad. To gode kopper kaffe er inntatt under jobbinga, nå bevilger jeg meg selv 5 minutter med "skjitprat" med kolleger :)
    Lite å gjøre i ettermiddag, og bra er det. Ha en skyfridag :D :D :D
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gjeeeesp fra det Sørlandske!
    Grått og 9 grader i dag. Meldes regn og mye vind de neste dagene. Men heeeyy! Mye bedre enn snø......

    Full fart på kontoret i dag også. Onsdag allerede, så tida flyr. Og så er det bare en uke igjen til feire. Så aldri så galt osv...

    Hu og hei!
     
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Er det her man skal klage?

    Jeg er helt med på at Uber har surge pricing når det er extremely fucking crazy high demand, men når det er slik tre ganger om dagen på de samme tidene er det kanskje supply som er problemet.

    Jeg drar til Liverpool, dette gidder jeg ikke ;)
     
    tommy777 and Fnate like this.
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Ta heller turen til Manchester i begynnelsen av neste uke så kan vi ta oss en øl...! :)

    Fikk litt bakoversveis i går når jeg så på kvitteringen for en bonus + peng-reise fra AMS til TOS, hvor det stod NOK 3.693 en vei. Trodde et øyeblikk at jeg var belastet med dette beløpet og ikke NOK308 + 21000 poeng, men det stemte heldigvis ikke. :) På den annen side: Hvis SAS klarer å hente ut 3693,- en vei på den strekningen så må vel yield'en være god...
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Arlanda Express. Jeg har fått kaffe og elefanten kjøpte seg kjeks på Starbucks. SK495 venter.

    Ellers er det bare å rapportere at AG holder koken, hva biff angår. Dæven altså...

    Ha en fin dag
     
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    KristianSK, hvorfor er du i utgangspunktet negativ til landbasert transport?

    [​IMG]

    Fordi du alltid ender opp på en buss, uansett hva du opprinnelig hadde planlagt.
     
    Fnate liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja .. tilbake på gjemmekontoret hvor fem arbeidsdager sitter klare og venter ....

    Tilbrakt morgenen med å sette opp en ny pensjonsavtale med meg selv .. stanget hodet i taket, så måtte gjøre visse grep... Nå er jeg imidllertid både arbeidsgiver og arbeidstaker, så da har jeg litt mer handlefrihet. :)

    Sol og fint, men en kaldfront er på gang, så da blir det muligens litt sneeeee ....... :wow:
     
    tommy777 liker dette
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113

    Kan jeg foreslå arbeidsnedleggelse og et faglig møte?
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Radisson Blu Nydalen der jeg er på Citrix Mobility seminar. Både og i forhold til innhold og ikke minst foredragsholdere for å si det sånn. Har sovnet et par ganger tror jeg, selv om temaene er interessante. Godt jeg er mye bedre til å presentere enn dette.
     
    TOS and Fnate like this.
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Godt forslag. Vil bli gjort umiddelbart etter arbeidstid.
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Vanvittig herlig med en natt i egen seng. Stjernetur med United over dammen i går. Purseren var og plukka en Henriot 2007 Millesime fra First og satte den på bordet foran meg. "Here, is this better??". Senga er jo flat, så jeg fikk sove 4 timer etter at Champersen var drukket.

    Ellers fulle dager med kontorarbeide som forlengst har forfalt grunnet dårlig internet, mye reising og rare tidssoner de siste to uker.

    Ha en fin tirsdag!
     
    Jørgen liker dette
  14. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    God aftan fra Lufthansa sitt rede på LHR T2. Dette er virkelig en bra lounge, skikkelig varmmat og desserter i solid, staut, Senator stil. Masse bra vin og brennevin, men savner kanskje en weissbier. Bud på tapp i en LH lounge i Europa virker merkelig. Ellers er T2 bare en drøm, fast track funker til tusan og alt er fryd og gammen. Blir godt å vende snuten hjemover nå etter overdose på trekant sandwicher på hviiiitttt brød. Utrolig at jeg bodde 5 år her... jaja, får pløye videre i baren!
     
    KristianSk and Jørgen like this.
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så du måtte klage på noe, ja...........:eek::cool:;)
     
    Martin F liker dette
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Mangler også Champers ;)

    Ellers er jeg enig, var innom der i går.
     

Del denne siden