Good morning fra Irland. Typisk irsk sommer med 17 grader, lavskydekke og yr. Med noe ispedd sol. Guinness smaker fortreffelig som vanlig Ha en fornøyelig onsdag! Slainte!
Fredagsfølelse på en onsdag er digg!!! God morgen fra hovedstaden. Siste arbeidsdag denne uken...klarte ikke målet om 5 dagers uke denne uken heller. Ha en flott onsdag du også.
Opp i otta i dag for å hente pakke for min kjære på Oslo S. Var ikke mye happy da jeg skreik meg ut av senga. Men, når jeg vel var på veien, var det herlig. Nydelige 13 grader, nærmest tom motorvei inn fra Lillestrøm og George Thoroughgood med band på full guffe akompagnert av den jevne brummingen fra Harley'n, kan man ha en bedre start på dagen...
God morgen! Hadde en storfornøyd frøken igår som fikk sine Bose QC25 igår etter tipset på forumet i forrige uke. Ellers er alt ved det normale, overskyet og 16 grader - altså typisk juli anno 2015. Ha en fortsatt fin dag!
God morgen fra Bodø Lufthavn. Sitter på et matsted jeg ikke klarer å registrere navn på, men har akkurat spist focaccia til frokost - syyyykt digg! Dagens plan er ned til Leirvik i Sogn og Fjordane via Oslo og Førde. Forhåpentligvis bare småtjafs som må gjøres på en båt. Ha en strålende dag! EDIT: været i Bodø er trolig på sitt årsbeste. 16 grader og noe overskyet!
G'onsdag! Solen skiner här på Tjörn och jag njuter av att bara vara. Jobbjakten påbörjas nästa vecka så om någon har lite tips tas dessa tacksamt emot Planen för idag blir väl att läsa och kanske ta en tur med båten.
Har du vurdert å begynne som velferdsoffiser et sted? Det gir stødige 1 krone i uka, smusstillegg ved Norwegian flighter, skuff og fri minibar. Må jo være mange selskap som kan trenge sånt?
God morgen fra toget mellom Edinburgh og Stirling! På utflukt fra storbyen for å sjekke litt slott og slikt.
God ettermiddag fra Hoi An. Måtte en liten rebooking til for å legge inn et besøk i Ohio på San Francisco-turen min neste uke, så nå blir dette reiseruten min. PS: Hvis noen er i ORD den 20. august skal jeg ha en storslagen bursdagsfeiring i loungen før resten av dagen blir brukt på flyet til HKG. Jeg spanderer!
Ferdig med Norge Rundt-billetten i går. 10 dager til ei uke på Kreta. Jeg er allerede rastløs og lurer på om det blir en tur til Kjevik, bare for å se på fly. Ha en flott dag i alle verdensdeler!
God formiddag fra en benk på FCO. Toget hit var forsinket, innsjekk for SAS Gold / Plus var ubemannet. Fikk tilslutt mast oss til at kjerringa i vanlig checkin bak 30 min kø tok hånd om oss. Vel igjennom sikkerhetskontrollen får vi omsider beskjed om at loungen er stengt pga en brann som tydeligsvis skjedde i mai. Jævla drittflyplass, hvis det bare er Wasabrød og vann å få på flyet hjemover bør du ønske å ikke sitte ved siden av meg. Ha en fortreffelig dag.
God dag fraFBU. Kan glede/trøste Stalek med at loungen på FCO uansett var dårlige greier. Det eneste som var verdt noe var å studere den titale "Jeg gir fanden holdningen" til dama i baren. Mye skyer rundt om, men stranden nytes uansett. Eneste problemet er at flyene ikke suser over hodet på oss.
Ikke værst... Det må være adgang til loungen du spanderer da, med andre ord billett nedover/bortover? Og det må jo bli biz, evt First? Raust, absolutt!
Kom tilbake fra Bangkok i morges og fikk også tatt meg en tur innom posten og hentet mine nye QC25. Har testet de lite grann, liker også meget godt att coveret er en del mindre enn de gamle QC15, det betyr litt mer plass i håndbagasjen
Absolutt, snope å ha med seg i det nye etuiet. Har reist med QC15, og de fylte seterygglomma godt i tillegg.
G'ettermiddag fra det skjærgårdske. I dag har man vært innom byen for en dusj og litt sjåpping. Nå er grillen fyrt opp og lukten av grillet svinepels brer seg utover. Kanskje litt raudvin ville være passende? Om noen skulle ha litt mye varme til overs kan den fåes i bytte mot litt for sterk vind. Er det rart jeg drikker?
God aften fra en sliten oljearbeider. Skal sannelig bli godt med fire uker fri snart! Og i dag fyller madamen 30 mens jeg sitter her ute og "blomstrer". Trøsten får være at det blir feiring med gode venner på lørdag og så setter vi kursen mot Portugal og Lisboa på torsdag i neste uke. SAS og Lufthansen deler på å frakte oss nedover og selv om gull-mailen ikke kunne hjelpe med oppgraderinger så kunne de i alle fall fikse seter til oss på LH flyvningene. Det vi gleder oss mest til, bortsett fra ENDELIG sol og varme, er seks døgn på RC Penha Longa. Viss man skal gå etter diverse rapporter fra dette hotellet så er jeg rimelig sikker på at vi skal få noen veldig fine dager der og i distriktet rundt. Det gledes! Ha en fin kveld folkens!
God kveld fra Grimstad. Litt blandet vær i dag, men mest sol. Heldigvis. Dog ble fleece-genseren hentet frem da jeg skulle gå tur bed bikkja. Nuvel. Hadde også hyggelig overnattingsbesøk av en kollega som padler kysten rundt! Han startet ved Svinesund og tok turen innom her for en dusj, middag og en varm seng. Hyggelig med drop-in besøk! Se og følg turen hans på https://www.facebook.com/Padleeventyr Ellers fikk vi gummibåten på vannet og 8-hesteren startet i år også, så da var minsten tydelig fornøyd med prøveturen. Hun skal nok kjøre litt lenger i morgen, kjenner jeg henne rett. Satser på sommervær i morgen og båttur ut i skjærgården. Deilig med ferie! Ha en fortsatt fin natt...