Glad Onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 22. juli 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Good morning fra Irland.
    Typisk irsk sommer med 17 grader, lavskydekke og yr. Med noe ispedd sol.
    Guinness smaker fortreffelig som vanlig :)

    Ha en fornøyelig onsdag!

    Slainte!
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Fredagsfølelse på en onsdag er digg!!! God morgen fra hovedstaden. Siste arbeidsdag denne uken...klarte ikke målet om 5 dagers uke denne uken heller. Ha en flott onsdag du også.
     
    Last edited: 22. juli 2015
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Opp i otta i dag for å hente pakke for min kjære på Oslo S. Var ikke mye happy da jeg skreik meg ut av senga. Men, når jeg vel var på veien, var det herlig. Nydelige 13 grader, nærmest tom motorvei inn fra Lillestrøm og George Thoroughgood med band på full guffe akompagnert av den jevne brummingen fra Harley'n, kan man ha en bedre start på dagen...:cool::D
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Hadde en storfornøyd frøken igår som fikk sine Bose QC25 igår etter tipset på forumet i forrige uke.
    Ellers er alt ved det normale, overskyet og 16 grader - altså typisk juli anno 2015.

    Ha en fortsatt fin dag! :)
     
    BangkokBob liker dette
  5. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Bodø Lufthavn.
    Sitter på et matsted jeg ikke klarer å registrere navn på, men har akkurat spist focaccia til frokost - syyyykt digg!

    Dagens plan er ned til Leirvik i Sogn og Fjordane via Oslo og Førde.
    Forhåpentligvis bare småtjafs som må gjøres på en båt.

    Ha en strålende dag! :)

    EDIT: været i Bodø er trolig på sitt årsbeste. 16 grader og noe overskyet!
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    G'onsdag!
    Solen skiner här på Tjörn och jag njuter av att bara vara. Jobbjakten påbörjas nästa vecka så om någon har lite tips tas dessa tacksamt emot ;)
    Planen för idag blir väl att läsa och kanske ta en tur med båten.
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Har du vurdert å begynne som velferdsoffiser et sted? Det gir stødige 1 krone i uka, smusstillegg ved Norwegian flighter, skuff og fri minibar. Må jo være mange selskap som kan trenge sånt?
     
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget mellom Edinburgh og Stirling! På utflukt fra storbyen for å sjekke litt slott og slikt.
     
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Hoi An. Måtte en liten rebooking til for å legge inn et besøk i Ohio på San Francisco-turen min neste uke, så nå blir dette reiseruten min.

    PS: Hvis noen er i ORD den 20. august skal jeg ha en storslagen bursdagsfeiring i loungen før resten av dagen blir brukt på flyet til HKG. Jeg spanderer!

    image.jpg
     
    Brunello and Herlov like this.
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Ferdig med Norge Rundt-billetten i går.
    10 dager til ei uke på Kreta.
    Jeg er allerede rastløs og lurer på om det blir en tur til Kjevik, bare for å se på fly.
    Ha en flott dag i alle verdensdeler!
     
  11. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra en benk på FCO. Toget hit var forsinket, innsjekk for SAS Gold / Plus var ubemannet. Fikk tilslutt mast oss til at kjerringa i vanlig checkin bak 30 min kø tok hånd om oss.

    Vel igjennom sikkerhetskontrollen får vi omsider beskjed om at loungen er stengt pga en brann som tydeligsvis skjedde i mai. Jævla drittflyplass, hvis det bare er Wasabrød og vann å få på flyet hjemover bør du ønske å ikke sitte ved siden av meg.

    Ha en fortreffelig dag.
     
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fraFBU. Kan glede/trøste Stalek med at loungen på FCO uansett var dårlige greier. Det eneste som var verdt noe var å studere den titale "Jeg gir fanden holdningen" til dama i baren.

    Mye skyer rundt om, men stranden nytes uansett. Eneste problemet er at flyene ikke suser over hodet på oss.
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke værst... Det må være adgang til loungen du spanderer da, med andre ord billett nedover/bortover? Og det må jo bli biz, evt First? Raust, absolutt!:p
     
  14. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Kom tilbake fra Bangkok i morges og fikk også tatt meg en tur innom posten og hentet mine nye QC25. Har testet de lite grann, liker også meget godt att coveret er en del mindre enn de gamle QC15, det betyr litt mer plass i håndbagasjen ;)
     
  15. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Absolutt, snope å ha med seg i det nye etuiet. Har reist med QC15, og de fylte seterygglomma godt i tillegg. :)
     
  16. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag skulle aldrig få smusstillegget så det blir en dålig affär ;)
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag fra det skjærgårdske.
    I dag har man vært innom byen for en dusj og litt sjåpping.
    Nå er grillen fyrt opp og lukten av grillet svinepels brer seg utover.
    Kanskje litt raudvin ville være passende?
    Om noen skulle ha litt mye varme til overs kan den fåes i bytte mot litt for sterk vind.
    Er det rart jeg drikker?
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra en sliten oljearbeider. Skal sannelig bli godt med fire uker fri snart!

    Og i dag fyller madamen 30 mens jeg sitter her ute og "blomstrer". Trøsten får være at det blir feiring med gode venner på lørdag og så setter vi kursen mot Portugal og Lisboa på torsdag i neste uke. SAS og Lufthansen deler på å frakte oss nedover og selv om gull-mailen ikke kunne hjelpe med oppgraderinger så kunne de i alle fall fikse seter til oss på LH flyvningene. Det vi gleder oss mest til, bortsett fra ENDELIG sol og varme, er seks døgn på RC Penha Longa. Viss man skal gå etter diverse rapporter fra dette hotellet så er jeg rimelig sikker på at vi skal få noen veldig fine dager der og i distriktet rundt. Det gledes!

    Ha en fin kveld folkens!
     
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Grimstad. Litt blandet vær i dag, men mest sol. Heldigvis. Dog ble fleece-genseren hentet frem da jeg skulle gå tur bed bikkja. Nuvel.
    Hadde også hyggelig overnattingsbesøk av en kollega som padler kysten rundt! Han startet ved Svinesund og tok turen innom her for en dusj, middag og en varm seng. Hyggelig med drop-in besøk! Se og følg turen hans på https://www.facebook.com/Padleeventyr

    Ellers fikk vi gummibåten på vannet og 8-hesteren startet i år også, så da var minsten tydelig fornøyd med prøveturen. Hun skal nok kjøre litt lenger i morgen, kjenner jeg henne rett.
    Satser på sommervær i morgen og båttur ut i skjærgården. Deilig med ferie!

    Ha en fortsatt fin natt...
     

Del denne siden