Glad onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 07. okt 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God natt eller god morgen fra Tønsberg. Snart klar for morgenflyet til København. Ha en fin onsdag du også.
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Kuala Lumpur! Fikk en god natts søvn i natt, heldigvis, sovnet rundt 2 og våknet 8 timer senere. Stor forskjell fra i går i Singapore, hvor jeg sov én time i løpet av natten samt tre-fire timer på bussen til KL. Frokost er inntatt, og nå litt seriøst arbeid før ettermiddagen går med til å utforske KL.

    Ha en produktiv dag!
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'formiddag fra Trondheim. Strålende høstvær , men litt for my vind.
    Var ute og prøvekjørte ny bil igår, må si jeg er svææært fornøyd med valget. Venter på OT-avklaring på fredagsflighten.... me får sjå....
    Ha en fin onsdag :):)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sirmione ved Gardasjøen. Etter litt regn i går, titter solen frem i dag. Velsignet med 4 timer i telefonmøter i dag mot 5 i går. I morgen blir det ihvertfall 100% fri.

    Til Evenes og mor på fredag!
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag! Hektisk på jobb, har ikke hatt tid til å snike meg inn på denne tråden før nå. Den ekstraordinære to do-lista hadde åtte punkter ved arbeidsstart, nå syv. Kun fått unnagjort rutinearbeid!

    Ha en fortsatt god ettermiddag! :)
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Praha også.

    Her er det litt grått i dag med noe regn, men vi har likevel hatt en fin dag. Er litt småforkjøla, men etter å kost meg med forsiktig sighseeing og besøk på ett par lokale bryggerier så er formen langt bedre nå. Så nå er det litt avslapping på Park Inn Prague (som absolutt kan anbefales) før turen går ut på middag med min aller beste halvdel.
     
  7. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Et utmerket område for en bedre Amarone jakt. Gjort noen gode kjøp der, 1996 modeller
     

Del denne siden