God morgen fra TRD! Nattevakten er nettopp over og nå venter en varm seng. Ute regner det og det er 4 grader. Går en ganske begivenhetsløs dag i vente. Men ha en fin dag der du er!
Glad onsdag fra OSL ! Jeg hadde "kuket" med vekkeklokken, og stod som et slakt i dusjen 03:45 i morges, kona lurte på hvorfor, så da var det bare å legge seg igjen. Dagen skal brukes til å hente ny bil, så det blir vel bra, når man bare kommer til hektene. BTW, brukte 2 timer i går for å finne SK Business billetter på IC, og det tror jeg nesten er som Jesus, alle har hørt om det - men ingen har sett/funnet dem ?
God morgen fra Bergen! Pleier å nullstille meg etter ferie og tidsforskjell ganske raskt, men denne gangen sliter jeg mer, og våkner i 0500-tiden hver dag... Slitsomt, særlig når man har fri... Har brukt morgenen så langt til frokost, kaffe, samt slengt inn 5-6 tripadvisor reviews fra California-turen. Nå får jeg ta en for laget og kjøre dragen på jobb, før det blir en treningsøkt! Ha en strålende dag!
Trøtt som en strømpe morgen fra Alta! Reiseabstinensene melder seg til stadig, nesten så jeg vurderer en svipptur til Tromsø, bare for å få dempet det litt. Ha en god lille lørdag!
Uvanlig varmt på Sørlandet for tiden, og utrolig mørkt morgen/kveld. Kroppen vet ikke helt når det skal være på eller av. Har både bonus- og reisefeber, men null sjanse til fri fra jobb utenom vanlige ferier. Og Kjevik er ikke kjent for stort rutetilbud lørdag/søndag. Ha en flott dag der du er, enten det er høyt eller lavt
En veldig, veldig god morgen fra Skøyen! På flytoget på vei til OSL, så hvis noen ser en ung kar med tidenes største glis i innenriksloungen er det meg!!
Base Oslo Vest her etter en opplevelsesrik tur til The Lone Star State. Våknet til kritthvit terrasse, rydder den for vinteren og sette nok kursen vekk fra dette landet og alle landets problemer igjen very soon! Trippel trumf i morgen, får handle inn dopapir og makrell i tomat da....
God kveld! Her har høsten kommet for fullt og det er både kaldt, vindfullt og veldig mørkt ute. I kveld er det styremøte i velforeningen som nok går mest til mimring over helgens nabolagsfest. Nå er det bare en drøy uke igjen til guttetur til New York også og det gleder jeg meg stort til! Har handlet billetter for å se New York Rangers i MSG og det blir nok også moro. Så nå er det bare å satse på at OT skal slå til slik at vi får reist i stil over dammen.
Godt denne dagen er over. Har ikke vært en god en. I morgen blir spennende men hektisk. Men skal være glad når den også er over. Sånn er det bare....