Glad tirsdag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 10. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Hamar. Fantastisk vær både i går og i dag - lite er vakrere enn kulturlandskapet rundt Mjøsa på denne årstiden. Spent på frokosten her på Scandic Hamar...på romsiden ligger de langt bak sin nye kollega Rica Hotel Hamar (gamle Olrud) Ha en bra tirsdag!
     
  2. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra er Oslo som når 27 grader i dag! Da er det shorts som gjelder på kontoret
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Glad tirsdag, ja. Skulle egentlig snart ha landet i Frankfurt for møter med Mark Schwab, Star og Lufthansa i dag, men verdens største bagasjefiasko gjorde at flighten ble 3 1/2 time sen og derfor hadde jeg ikke rukket noen av møtene og kastet bort en hel dag.

    Så jeg valgte å hoppe av kaoset på ORD, dra hjem og heller fly inn til Paris der jeg har møter onsdags morgen.

    En ekstra dag hjemme blir aldri feil, men en ekstra tur til Frankfurt i juli forsinker ting en del

    Oh, well. På tide å finne bingen tenker jeg.
     
    Islending liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy tirsdag. Enda flere endringer er varslet fra USDM = travel dag på jobb :) Her bør/må? det handles før det er for sent.

    Ellers strålende dag igjen, asfaltmafiaen er i gang på 36/18 så det blir lite fly forbi mitt kontorvindu i dag.

    Ha en strålende dag :)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!

    20 grader kl 0800 er slettes ikke galt. Solen skinner og Holland America Line har 2 cruisebaljer på besøk i havna her i dag.
    Og jeg er på kontoret. Nok av jobb å ta fatt i. Blir kort, men hektisk uke dette.
    Meldes regn i ettermiddag. Mye regn. Og typisk nok akkurat på det tidspunktet hvor junior skal spille fotballkamp. Skikkelig hell da at jeg har fått moder'n til å gå med han siden kampen starter så tidlig som kl 16. De tullingene som setter opp disse kampene kan neppe ha unger selv.......

    Nuvel. Ut å spise middag i kveld på andres regning. Kan umulig bli feil!

    Hoy!
     
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Tromsø! Jeg ankom fra London (via OSL) i går kveld med siste flyet, og er straks på vei til København (via OSL) for noen dager der. Deretter blir det Oslo søndag/mandag. Jeg føler meg nesten som @tommy777 ... :)
     
    tommy777 liker dette
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Bodø. Grått vær med lavt skydekke i dag, som passer dårlig med planen om en topptur etter jobb... Ellers blir dette en kort kontoruke, før uken avsluttes på Radisson Blu OSL tordag og fredag.
     
    Last edited: 10. juni 2014
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende trønderettermiddag :)
    Jobben er snart ferdig,deretter hjem til svigerfar å snekre platting.Tenker jeg tar to-hjulingen dit...:cool::cool:
    Ha en flotters dag :):):):)
     
  9. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld i stuggu. Er det flere enn meg som har probemer med å logge inn på EuroBonus-kontoen nå?
     

Del denne siden