Glad tirsdag morgen

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av EB, 03. nov 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Klar for en økt på bryggekontoret. I kveld skal jeg til "metropolen" Gata - på revy. Ha en herlig dag du også!

2. Are

Are EBD InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    2,833
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstadens pulsåre, tbane!
    På vei til jobb er det alltid hyggelig å surfe litt på expertflyer for å finne gode bonusruter til neste sommer :)

3. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD) InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    253
    Bonuspoeng:
    63
    Blæh fra nattflyet SK4403 på vei til 2 dager med "Ledelse av kunnskapsarbeidere" på Quality Oslo Airport Hotel. Våkner forhåpentligvis til kursstart, bare 3 timer søvn i natt da man måtte hjelpe til med et prosjekttilbud.

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    937
    Bonuspoeng:
    113
    God mårn fra Trondheim
    På plass med nydelig,sort,rykende varm kaffe i koppen. DET er bra start på dagen det...
    Trening igår utgikk til fordel for sykebesøk og "Spectre", og til det siste må jeg si 007 virkelig holder koken :):)
    Dere får ha en actionfylt tirsdag :D:D

5. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Standard tirsdag, lite å melde bortsett fra at det er én måned til det er full USA-feber for min del.

Ha en god tirsdag! :)

6. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et grått og regnfullt Sørland.

Gårsdagen ble hektisk og våknet i dag trøtt som den sedvanlige strømpen. Masse å gjøre på kontoret i dag, men heldigvis ikke noen planer for ettermiddagen. Så kanskje man kunne få hentet seg inn igjen med en liten lur.

Kunne godt tenke meg helg igjen snart egentlig. Er vel derfor jeg drikker?

7. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdag ja! Har allerede rukket å ta en tur innom tannlegekontoret. Bare å gape opp, lukke igjen, og betale 1400kr. Klynk. Crap.

Prokrastinerer arbeid som skulle vært gjort med å sitte her, sjekke vg.no 1 million ganger, refreshe tråden om flykrasjen i egypt på pprune hvert 15 minutt - ja har til og med freshet opp übernerde-oversikten min om flytyper og flyturer. Ja, jeg har et eget excelark med alle SAS B737NG registreringer pent listet opp, med oversikt delt opp i antall turer per registrering. Og totalsum. De små gleder i livet, eller noe. Fikk forøvrig endelig logga den siste norske B737-700'ern i helga. Nå mangler jeg bare SE-REU, RJU og RJX. Og HB-JJA da. Om vi teller med den. De mellomstore gleder i livet, det altså. Hø hø.

Forøvrig, av de større gleder i livet. Jeg satt og tenkte på det i helga, på klappsete i cockpit. Nå har jeg drevet med min type flyvning i nesten 5 år. Og den følelsen jeg stadig vekk får når det er mørkt ute, det er litt dårlig vær, men en rolig atmosfære i cockpit. Lysene er dimma. Pilotene er midt i en krevende instrumentell approach. Det slo meg, at det er som å sitte og se på en fantastisk konsert av et storbad. Som framfører Vivaldis four seasons (høhøhø). Man må være spesielt interessert, men om man er det - så er det få ting som er så vakkert som å se en perfekt gjennomført konsert. Hvor alt harmonerer, utføres i symfoni og harmoni og hele pakka. Herregud, så rar man er :D

Jaja. Ha en flotters Tirsdag. Jeg skal se om jeg ikke får gjort litt arbeid, jeg da.... *kremt host hark*

RoadKing liker dette

Del denne siden