God morgen fra hovedstaden. Det er oppholdsvær noe som betyr at jeg skal gå til jobb i dag - en tur på drøye 50 minutter. Ettermiddagsmøte på The Thief og påfølgende middag på Fru K - og siden jeg ikke kjører i dag blir det nok noe godt i glasset. Ha en flott tirsdag du også.
God tirsdag! Starter dagen med booking av tur til Tokyo, Shanghai eller Washington med SAS, hehe. Fint lite tilbud som dunket ned i postkassen i løpet av natten
Hm, ikke fått noe tilbud.... Siste dag med finvær i Bergen så satser på ikke altfor lang dag. Fin sykkeltur til jobb i finværet.
Hallo Startet dagen med 1 times forsinkelse på bussen grunnet veiarbeid. = Negativ side ved å bo landlig til Fikk sitte på med en bekjent som passerte meg der jeg stod og blomstret på bussholdeplassen = Positiv side ved å bo landlig til
Gode tilbud ja, men har ikke flydd long haul i økonomi på mange år og vet ikke om jeg har lyst til å starte med det nå Du finner dem forresten på SAS.no også. Ser frem til å få flydd litt igjen i morgen, da jeg seriøst får abstinenser når det er mer enn en uke siden sist Ha en super tirsdag!
'ettermiddag fra Trondheim Deilig og varmt idag også, skit at man må jobbe. Så det store spm. I en annen tråd her med "Din første flytur" er jeg usikker hva jeg fløy med....Det var Pan-Am , men hvilket fly...? Hadde de 707 i flåten ? Fattern mener det ikke var jumbojet vi fløy med kan det da ha vært DC-10...? Ser de hadde det i flåten sin.... Dette var i 1977, og jeg har tilgang til flightnr.(men ikke akkurat her).... Ha en strålende tirsdag
God morgen fra Chicago Her er det sommerlige temperaturer med litt regn i luften. Opp mot 27 grader i dag. enda mer sommerlig er det i andre enden av flyreisen i dag som ender opp i Italia. Først 1A og B med BA over dammen, alltid en bra start på ferien. Retur hit tirsdag neste uke, så man utnytter Memorial day godt
Jadda!!! Da er flightcasen min rigga klar for sensommerens rundreise for presentasjon av nye produkter: Denne kommer nok til å seile elegant igjennom alle sjekkpunter tenker jeg. Med andre ord - strålende dag i Oslo. See ya
God litt over lunsj fra det Sørlandske! 17 grader og sol ute. Nesten for galt å sitte på kontoret. Men madammen ble hjemme med syk minstemann i dag. Den andre skal på fotballtrening i kveld, så da går nok denne dagen også. Hoy!
Pan Am hadde 727 og 707 og senere L-1011 og også noen DC-10 som de overtok fra National. Bildet du viser til minner om 707.
Hadde denne dukket opp foran traktoren min ....... Kaklank! Sol og fint her vestsørøstpå. Smart jobb. Men først kaffe, hvis Security lar meg passere.
HVAAAAAAAAA???? Dette er jo gutta med de mest gjennomtenkte ideene i verdenshistorien? Kun utfordret av han i NSB som vasket toget med høytrykkspyler under en 40.000 volts strømledning.
God ettermiddag fra tiggerstaden. Hjemme igjen etter en utflukt til Berlin. Årets katalog fra Rimowa hadde dette ned i postkassa mens jeg har vært borte, så bladd litt i denne. Men skjønte fort det kunne bli en dyr ettermiddag - så har lagt den fra meg igjen. Ha en bedre dag.
Vet ikke helt. Sølv svingte bra for meg en god stund og kan ikke akkurat si at jeg har merket store forskjellen så langt bortsett fra at jeg kan bruke superloungen til AA når jeg reiser innenriks. Samme opptjening av poeng, du kan plukke seter på forhånd bortsett fra nødutgang bak gardina. That's it. Men nå har jo jeg Emerald (som Henning) andre steder så jeg kommer jo inn i alle superlounger uten BA Gold anyways Har en debatt med meg selv om dette for tiden. Siden jeg bor i USA, er United superstatus og American superstatus viktigst. BA Silver klarte jeg enkelt i tillegg til 1K og Executive Platinum. Nå må jeg stå på for å klare alle tre og føler at det liksom ikke er verdt ekstra reising for å oppnå en bedre loungeaksess her i USA. Konklusjonen er att mitt Gold også blir mest sannsynligvis til Silver neste år
Hoy fra Scandic bystranden i Kristiansand, har hatt en flott men hard dag, tur til fjells med 35kg i ryggsekken på veien opp, en del mindre på veien ned. Det betyr solid gang-sperr i morgen vil jeg tro og med time hos bedriftslegen blir nok hun lite imponert når jeg kommer stabbenes med vonde muskler ja. Blir TV slave resten av kvelden Ha en fin en