Glad tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Solen skinner fortsatt og dagen er 12 timer og 30 minutter lysere enn på sitt mørkeste - utrolig at vi overlever i dette landet under mørketiden. Nå venter en kontordag. Ha en flott tirsdag du også!
     
    Roberto liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    ...og den ble akkurat bedre av at det ikke blir streik blant de bakkeansatte:)
     
    Roberto liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Solen skinner også her i sør og 20 grader når man kjører på jobb er ren luksus.
    Nesten så man burde hatt fri. Men sånn er det ikke. Her må det jobbes, og det er enda lenge igjen av uka.....

    Hoy!
     
    Roberto liker dette
  4. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God sommertirsdag fra Grefsenveien! Skadet ryggen under squashen i går, så forsøker å jobbe fra verandaen i dag. Føler meg gammel allerede.
     
    EB liker dette
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Skal du fly med Norwegian?

    God tirsdag fra solfylte Grunerløkka. Lunsj ute blant fugler som kvitrer.
     
    view, EB and tommy777 like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sommer Chicago. Alt værgrums forsvant i løpet av natten og nå er det skikkelig sommervær her.

    Tilbake fra Starbucks, så nå er det bare å rulle opp ermene og hive seg rundt.

    Ha en fin en!
     
    Roberto and EB like this.
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag! Da var jeg kommet meg til Mosjøen. Turen gikk prikkfritt og jeg landet til min store overraskelse i 27 grader og strålende vær. Ser ikke ut som jeg får bruk for de varme klærne jeg pakket ...

    Ble (Air)bus for (Regional) Jet mellom Køben og Værnes. Min første tur i SAS A320. Grei kjerre. To rader Plus (4-5 pax) og resten Go. Mange tomme tresetere ....
     
    Roberto liker dette
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,861
    Likes mottatt:
    1,932
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble forstuet ankel i gårsdagens intervall trening i motbakke, så dagen har vært rolig på kontoret med is, kompresjon og foten på bordet dagen lang (uten at noen kan klage på det). Lykken er at jeg nå har noen gode dager foran meg i ettermiddagssola der jeg slipper å male, kjerringa kan jo ikke annet enn å sympatisere med en slik skade… (i wish)
     
  9. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Stavanger. Lummert vær denne ettermiddagen. En god del bomelibom og sånn. I tillegg har forsvaret fire Bell 412 helikoptere som flyr frem og tilbake i området her i tillegg til to politihelikoptre som er blant de som er med i den store antiterrorøvelsen som pågår her denne uka.

    Ellers fikk bookingfingeren litt trim for litt siden. Klarte ikke å dy meg og hiver meg på en Milage Run til Barcelona den 23. august. Ser ut som det kommer til å bli en god del flyfreaks på tur denne dagen.

    Ha en god kveld forumister!
     
    Bjørn Helge liker dette

Del denne siden