God morgen fra hovedstaden. Solen skinner fortsatt og dagen er 12 timer og 30 minutter lysere enn på sitt mørkeste - utrolig at vi overlever i dette landet under mørketiden. Nå venter en kontordag. Ha en flott tirsdag du også!
Solen skinner også her i sør og 20 grader når man kjører på jobb er ren luksus. Nesten så man burde hatt fri. Men sånn er det ikke. Her må det jobbes, og det er enda lenge igjen av uka..... Hoy!
God sommertirsdag fra Grefsenveien! Skadet ryggen under squashen i går, så forsøker å jobbe fra verandaen i dag. Føler meg gammel allerede.
God morgen fra sommer Chicago. Alt værgrums forsvant i løpet av natten og nå er det skikkelig sommervær her. Tilbake fra Starbucks, så nå er det bare å rulle opp ermene og hive seg rundt. Ha en fin en!
G'ettermiddag! Da var jeg kommet meg til Mosjøen. Turen gikk prikkfritt og jeg landet til min store overraskelse i 27 grader og strålende vær. Ser ikke ut som jeg får bruk for de varme klærne jeg pakket ... Ble (Air)bus for (Regional) Jet mellom Køben og Værnes. Min første tur i SAS A320. Grei kjerre. To rader Plus (4-5 pax) og resten Go. Mange tomme tresetere ....
Det ble forstuet ankel i gårsdagens intervall trening i motbakke, så dagen har vært rolig på kontoret med is, kompresjon og foten på bordet dagen lang (uten at noen kan klage på det). Lykken er at jeg nå har noen gode dager foran meg i ettermiddagssola der jeg slipper å male, kjerringa kan jo ikke annet enn å sympatisere med en slik skade… (i wish)
God kveld fra Stavanger. Lummert vær denne ettermiddagen. En god del bomelibom og sånn. I tillegg har forsvaret fire Bell 412 helikoptere som flyr frem og tilbake i området her i tillegg til to politihelikoptre som er blant de som er med i den store antiterrorøvelsen som pågår her denne uka. Ellers fikk bookingfingeren litt trim for litt siden. Klarte ikke å dy meg og hiver meg på en Milage Run til Barcelona den 23. august. Ser ut som det kommer til å bli en god del flyfreaks på tur denne dagen. Ha en god kveld forumister!