God morgen fra hovedstaden. Snart i OIIIIIIIO'n på vei til frokostmøte i Drammen. Så blir det litt bryggekontor før ettermiddagen byr på nok en treningsøkt. Ha en sprek tirsdag!
God morgon från OSL! Skulle varit på Svalbard nu men "bolaget" hade en mindre bra dag och det blev en natt här istället. SAS förtjänar skryt i mängder för sin IRR hantering . Nu hoppas vi att SK6351 går som den skall
Morn fra NBO. Ser ut som om den kompliserte reiseruta vi fant til JNB funka. Kenya Airways, samt 787 er nytt og relativt hyggelig bekjentskap, men NBO er fortsatt et høl
Hei fra gullkantina OSL ...Flott her. Glemte å rapportere "hvilken kantinetråden" ? Noen her ? Fruen og jeg er her.. Begge med Rimowa Titanium med 4 hjul.....
God morgen fra det Superspeedske! Her går turen til det danske for noen dager med kidsa. Skal bli fint med en tuborg i aften!
Mårnings fra Nordsjøen! Atter en lang natt over og vi nærmer oss nå rigmove med stormskritt. Foreløpig plan er at vi skal jekke ned på sjøen i morra kveld og så bli slept til vår nye lokasjon som vil ta ca 18 timer. Vi vil da ende opp helt på grensa til dansk sektor for å bore en ny brønn, denne gangen for Premier Oil. Så får vi bare håpe at det blir jackpot og funn av sort gull. God tirsdag!
God morgen fra Bangkok, straks klar for boarding med JetStar til Hanoi. I fare for å bli skutt turte jeg ikke å poste her i går, men jeg forsøkte noe nytt -- å reise barbeint i flipflops. I Yangon-varmen fristet det absolutt ikke å ta på New Balance-skoene, men kan rapportere at de trygt er på føttene mine nå. Aldri mer barbeint. Selv om sikkert 80% av flyet gjorde det samme følte jeg meg rimelig utilpass. Men jeg har i det minste utfordret komfortsonen, som er mye av poenget med denne turen.
Bon Jovi fra bollestua på TRD. Klar for avmarsj til Torp og Langesund senere i kveld konsert. Dette tror jeg blir en knall dag! Ha en progressiv dag!
Mornings fra KRS. Boller i TRD høres ut som en grei frokost. Der er jeg 11.15. Ha en flott dag Norge Rundt og resten av verden
første dag av ferien ble brukt i IKEA i går, andre dag skal da brukes på at skru driten sammen..... ønsker dere alle en bedre dag end min
God morgen! Kjenner jeg er klar for ferie, bare synd det ennå er lenge til. Neste år tar jeg midt-på-sommer-ferie, altfor lenge å gå en hel sommer uten avbrekk. Ikke før i august blir det langhelg med reising, Metallica i Bergen. Oss som er på jobb; ha en arbeidssom dag! Dere med ferie; ha en avslappende dag!
du skal være mer enn velkommen - ta med godteri er i øvrig COOP som har slukt ICA. men ja, synd er det :-(
Har de "bollestue" på TRD? Really? Det er aldri feil å "bolle". Hverken før eller etter frokost. God morgen fra Lillestrøm. Her skal man kanskje karre seg til IKEA og finne seg en bordlampe eller noe. Det er nemlig fint vær og da kan jeg bruke bilen min uten at den blir skitten. Jeg synes nemlig bilen min er så fin at jeg ikke bruker den i dårlig vær. Ellers har elefanten bestemt at vi skal på dagstur til Selfridges for å kjøpe godteri på torsdag. Dette er en kompensasjonstur for at han ikke fikk bli med meg og Mia til #Instabul Ha en fin dag.
Var der på fredag kl 10-ish, og da var det også nesten tomt. Men en skikkelig fin buffet. Dette har vært en dugelig oppgradering, altså