Glad tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 01. sept 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Klar for noen timer på bryggekontoret før det blir noen timer på hjemmekontoret i ettermiddag. Kvelden starter med en time på treningskontoret... Ha en sprek tirsdag du også!

2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,197
    Bonuspoeng:
    183
    Nok en god morgen fra Nusa Lembongan.

Internettet her er ikke all verdens, og det er irriterende når man skal fylle ut ny ESTA-søknad. Ingen anelse om den faktisk gikk gjennom eller om internett kuttet rett før, så får vel fylle inn alt på nytt. Dukker ihvertfall ikke opp når jeg søker opp mine søknader.

Ha en produktiv dag!

Edit: Hahahah! Snakker med Singapore Airlines for å bytte dato på BKK-SIN-FRA-OSL. Det var ikke bare lett, så nå har de foreslått følgende herlige rute: BKK-SIN-LHR-BRU-WAW-FRA-OSL. Var visst ingenting ledig på LHR-OSL med SK.... Skal jeg virkelig takke ja til det?

Last edited: 01. sept 2015
    Islending liker dette
  3. Joachim

Joachim Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Her inntas dagens første kaffekopp hjemme, før det straks blir en intervalløkt på mølla på Sats, og deretter jobb!

Første dag i ny opptjeningsperiode er alltid ett trist kapittel, selv om appen fremdeles viser meg som EBD! :D Er vel bare ett tidsspørsmål før svart nedgraderes til gull... (edit: eller går det kanskje ut "grace-perioden" før det skjer noe med statusen? Har aldri rykket ned i status tidligere...)

Ha en strålende dag!

4. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen. Rakk flyet i dag også. Ser det loves Bergensvær i Oslo i ettermiddag...

5. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Godt nytt år ! Dvs. opptjeningsår i EB, klokket inn 90 305 poeng puh!!
    Etter å ha begynt å spille på to hester OW (QR), samt devaluering av innenlandsreiser gikk dette akkurat i boks.
    Nytt år - dårligere muligheter! - Ha en flott dag i et flomvarslet østland

tommy777, Islending and Fnate like this.
  6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra det blide sørland.
    Kaldt og regn her, far er hjemme og passer barn mens mor er på statistikkurs i Bergen..
    På tide å dra de ut av senga og rett i bilen.. Litt mindre eksotisk enn å løpe i retning loungen etter en løpsk rimowa.

God tur til alle reisende! :)

7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kongsberg. Wet, Wet, Wet. Idag er Fornavnet byttet ut med Kusina, men hun skal jo også tures med. Godt det finnes kaffe!!

8. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Ensifret temperatur her i Alta på morran, det er stund siden jeg har sett. Operasjon Rydd-pulten fortsetter idag.

Ha en god tirsdag! :)

9. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Etter gårdagens fadese av Germanwings sitter man nå i Senator-loungen i Hamburg og venter på å endelig få kommet seg hjem...

Dagens første og eneste lyspunkt: De har honnikorn her... !

tommy777 and Fnate like this.
  10. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ensifret i Mosjøen også. Men solen skinner fra klar himmel.

Våknet som et lys klokken 0500. Da var det bare å gi opp ...

Fnate liker dette
  11. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Sola skinner som vanlig, men det er uheldigvis et tykt lag med regnskyer som blokkerer for den og sender bøttevis med vann nedover...
    Ha en tørrere dag!

Islending liker dette
  12. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Sola, grått og litt vått her omkring. Kontortjeneste er oppskrytt. Lite spennende oppgaver på disse kanter, heller tvert om. Kontroll og tilbakemelding av bøttevis av dokumenter. Og slik blir de fleste dagene i de to neste ukene. Og når endel av det som skal gjennomgås ikke er godt nok og må returneres for om-puss, får jeg vel en haug med uvenner også.
    Ha bedre dag :)

Fnate liker dette
  13. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. En lang dag venter, der man skal holde kurs. I og for seg ikke noe stress det, men jeg skal holde flere like kurs og jeg er nok ikke verdens beste til å gjøre samme ting flere ganger.

Ellers kan det se ut til at det blir en Sør Amerika jobbtur i September. Peru, Paraguay og Brasil... Blir spennende å se om jeg får samme feber som i Asia. Jeg tviler.

Ha en fin en.

Islending and Herlov like this.
  14. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Chania er helt krise flyplass. Anbefaler ingen å vente mer enn nødvendig der, gud bedre.

tommy777 and SASlovah4evah like this.
  15. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Yes, akkurat opp i tosifra temperatur her nå. Skal på tur med Aegean i neste uke, heldigvis bare en liten times flytur. Har hørt fra andre at setene er opp i mot grusom å sitte i på turer lengre enn én time.

SASlovah4evah liker dette
  16. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    Er det allerede Tirsdag?!?

17. RemiWM

RemiWM Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag fra Oslo nord. Er meldt 100 mm regn og sterk vind de neste 36 timene, så det kan jo bli flott. Da får jeg kanskje gjort en del arbeid på pc'n de neste dagene.

18. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Stølvik etter første treningsøkt på ei uke.....måtte det bli flere.Indretjeneste idag , deretter planken og soffa.
    Ha en flotters dag :)

19. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'day fra det Sørlandske!
    Grått og trist og utsikt til mye regn både i dag og de neste dagene.
    Eneste lyspunktet er at i dag starter høstsalget på polet. Opp til 54% rabatt er jo ikke å forakte.
    Se hele tilbudslista her http://husetsvin.blogspot.no/2015/09/tilbudsorgiet-vin-pa-tilbud-september-2015.html#.VeVeGJdqPgq
    Gå deretter inn på vinmonopolet sin hjemmeside, søk opp vinene og bestill på nett. Gratis frakt til ditt lokale pol hvor du henter flaskene en uke etter.
    Men bestill fort, for de beste godbitene forsvinner fort.

Ha en rødvinsbefengt uke!

Are liker dette
  20. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Apropo ESTA. Jeg har en som er gyldig frem til oktober 2016 fra en reise til NYC i fjor, og som jeg tenkte å benytte meg av når jeg reiser til Chicago i helgen. Jeg oppdaterte adressen på ESTAen, men jeg kan jo ikke endre avreisedato og flyselskap, som jo er noe helt annet denne gangen. Bør jeg søke ESTA på ny, eller er det ikke noe problem å bruke den samme om igjen?

Del denne siden