Glad tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. okt 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen/formiddag fra bryggekontoret. Stort sett inne på kontoret i dag - før et lengre telefonmøte i ettermiddag med eieren i Chicago:) Ha en bra tirsdag du også!
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hurtigbåten på vei til Tromsø

    Kaffemaskinen har gått til helvete, så ingen kaffe, ingen sveler og Internet suger nøtter

    I tillegg er kafeteriakjerringa (fra Hammerfest) sur som ei fele.

    Det er tilstanden her om bord. ;)

    Videre til Svalbard med SAS rundt lunch

    Ha en flott tirsdag!
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen,
    Her tror jeg det har vært frost i natt, kaldt som "f" -
    Godt det bare er noen dager og netter med arbeid før IAH kaller.
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag! "Finværet" fortsetter, 7,5 grader idag. Dagen står tydeligvis i fakturaens tegn, en haug med både inn- og utgående som skal gjennomgåes.

    Ha en fortsatt god dag! Nå lunch! :)
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mårn( formiddag) fra Trondheim
    Hyggelig passiar med @Larata på morningen, ønskes god tur til Warsawa.
    Blir hjemmekveld med kidsa i ettermiddag , da kjerringa sitter med skolearbeid.Fotballkamp på idiotboksen og en rolig Nøgne Ø-porter passer fint idag.
    Trivelig tirsdag til alle :)
     
    Larata liker dette
  6. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Nå går jeg i dusjen og forbereder meg mentalt til Warszawa, Budapest og Wien. Gleder meg til dårlig engelsk og skjult agenda. Heldigvis er det kanelsnurrruke på TRD, og med litt flaks blir det kanskje et leg med Petra og Amanda :cool:
     
    LN-FHU liker dette
  7. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Trekker tilbake alt jeg skrev i forrige innlegg!!!!! Denne dagen har bestemt seg for å gå til f*** i h****! Hvit skjorte+speilegg med ketchup går vanligvis greit, men ikke i dag, så dette lover godt...

    Hva var det ieg sa:

    På apoteket: Resepten min er plutselig ugyldig og det er vel strengt tatt det som skal berge meg helskinnet gjennom norsk security uten å krangle meg blå :-D

    Innsjekkingsautomaten: Nå får plutselig ikke lov til å sjekke inn kofferten...men jeg stiller meg i manuell kø og venter på at tantene skal snakke ferdig om høstferien...fortsatt uten piller...tenker kun positive tanker!!!!!

    Lounge: To uker uten kanelsnurrer setter spor...I dag har de både kanelsnurrer og roainboller uten rosin...KREMERT! Hvem spiser kanelsnurreknekkebrød?

    Nå sitter jeg endelig på utland og skuer utover et tomt lokale....og flyet: 30min FORSINKET!!!!

    ......og jeg har ikke kommet lenger enn flyplassen...fortsettelse følger, GARANTERT
     
    Last edited: 13. okt 2015
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo! Stille og rolig dag, kun avbrutt av en time med massasje på formiddagen. Det er høstferie i Danmark, og siden mange av de jeg daglig jobber med holder til der, blir det en rolig uke sånn sett. Men ikke overraskende er det allikevel mange oppgaver som skal løses, så det blir nok å ta seg til. Bruker også dagene til å glede meg til helgens FTU i Nydalen. Skal bli hyggelig å møte mange av dere der!
     
  9. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God tidlig kveld fra Thailand. Bestemte meg litt spontant for å vende snuten mot BKK i morgen tidlig for et døgn der før jeg reiser hjem. Noen som har tips til skikkelig rockestjernehotell med ********* luksus? :)
     
  10. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Kristiansand. Jeg trodde faktisk det var onsdag i dag ... sånn går det når man ikke har noen reiser i SAS-appen inne i rimelig framtid eller kan sjekke boardingpass noiik en gang.
    Konklusjon: må bestille billett en eller annen vei ASAP!
    Ha en fin dag der du er, med kremerte kanelsnurrer eller ikke ;)
     
    Larata liker dette
  11. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim. Her er det trening og oppgaveskriving på tapeten.
    Mye mulig det blir en liten pinne til kveldens landskamp, det er jo tross alt tirsdag ;).

    kom over denne på facebook, tenkte den var verdt å dele. Noen ganger trenger kabinpersonalet i SAS skryt. Det er de små tingene som teller.

    Jeg vil gjerne rette en stor takk til kabinpersonalet ombord på SK4094 fra Oslo til Evenes i dag, mandag 12. oktober.

    Jeg ble litt overrasket da det plutselig var en ung jente, kanskje 11-12 år, som kom nedover midtgangen med trillevogn, SAS forkle, navneskilt og skjerf rundt halsen for å samle inn brukte kopper og søppel. Hele veien ned, og opp igjen. Forstod ikke helt hva som foregikk, før jeg skulle ut av flyet og hørte i forbifarten at det var en ung jente som reiste alene. Hun hadde visst sett litt trist ut, så kabinpersonalet hadde tilbudt henne et kortvarig engasjement ombord.

    Gleden og stoltheten i ansiktet hennes var helt utrolig, og pappahjertet smeltet umiddelbart på vei ned fra traoppen og inn i terminalen.

    Jeg har selv mange ganger i barndommen reist med "reiser alene" skilt rundt halsen, og vet godt hvor mye det betyr når noen faktisk viser litt omsorg på reisen.

    Tusen takk, og bring denne beskjeden videre til kabinpersonalet. Det fortjener de virkelig å få høre.
     
    Blaa, Travellingalf and Larata like this.
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag kveld fra Sunnmøre også!

    I dag har det vært atter en ganske fin høstdag her, med litt shoppings og fiskekaker til middag. Sjakk har det også blitt litt tid til og nå er jeg akkurat ferdig med å forberede ølbrygging i morra. Da skal årets juleøl lages og samtidig slår vi like godt til med 50 liter weissbier.

    Nå nærmer det seg landskamp og som @MadsVaHa så tror også jeg at denne må få følge av en pinne eller ei pils eller to.

    Lykke til!
     
    MadsVaHa liker dette

Del denne siden