God morgen fra en våt hovedstad. Nå settes kursen mot OSL og møte mellom oss i bonusfeber og den norske sjefen for Emirates. Kvelden byr på middagsselskap her hjemme - en herlig sosial dag ønskes deg også
God formiddag fra Trondheim Her skal man teste en morsom R-sak idag, og deretter litt sosialt med noen kompiser. Jobben går sin gang og Friele frokostkaffe er tilgjengelig(selv om det nå er blitt formiddag.... ) Ha en flotters dag
Mårnings fra det Sørlandske! Her har det regnet mye i natt og i morgentimene. 13 grader ute! Det medførte at både regntøy, gensere og jakker måtte finnes frem og sendes med ungene på første skoledag etter ferien. Enda godt man jobber inne selv, og ikke blir truet ut i såkalte friminutter. Blir en travel dag på kontoret, og kom nettopp i tanke på at denne uka har gått fort. Er jo alt fredag i morgen. Hvis noen skulle være interesserte i en weekendtur neste helg, kan man reise med Swiss fra OSL til Bangkok for bare 15 laken i biz! Overraskende billig det! Ut torsdag og hjem natt til mandag. Venter bare på å vinne litt i lotto på lørdag, så drar jeg! Fortsatt god torsdag ønskes!
Fenomenalt bra, men også hinsides fenomenalt trøtt morgen fra toget. Har med kake til kontoret og så vanker det Ekebergrestauranten med opphavet i kveld. Blir ikke akkurat lavkarbo idag Ha en fjong en.
Hei torsdag fra Sola, som andre er inne på, arbeidsuka er snart slutt. Etter tre uker ferie har jeg nå vert avholds HELT siden lørdag. En gammel kollega sa det var livsfarlig å slutte å drikke så brått, så jeg tror jeg må ha meg en syyyltynne i kveld, eller? Da ryker jo slankingen også.... Tenk tenke... Ha en bedre dag.
...mens jeg ser at jeg enten får løpe ut og kjøpe meg et fang med Japp, eller bare begynne å myse på Brokeback Mountain med det samme. Jeeeeez... Dette var ikke i henhold til plan.
Elementert. I'm a lumberjack and I'm ok. I sleep all night and I work all day... (I wear high heals. I skid a jump. I like to press wild flowers...)