Har tatt over et hus hvor jeg fant noen glass med SAS-logo, et par med British Airways logo, og ett med KLM logo. Noen som vet om de har noe samleverdi utover at de er kul å ha? EDIT: ser at SAS glassene selges på Finn til rundt 30kr /stk. Ikke store verdien altså, men fine små glass
Kan jeg foreslå donasjonstråden på forum? Så vil du nok få noen kjøpere/ eller folk som er glad for å overta
I mine yngre dager reiste jeg en del med KLM. Da fikk vi porselenshus med Genever. Hadde en liten by. La vi kalle det i min ungdom, ihvertfall dum. Hadde c-billetter, men om det var i Royal eller C husker jeg ikke. Det var ofte oppgraderinger. Across the Atlantic.
Drikker man direkte fra husene, eller går de først i glass? Har en liten gate, men har aldri åpnet et hus enda.
Bare en tanke….Slike glass er vel mest sannsynlig stjålet fra diverse flyturer? Da er det vel heleri å selge dem på Finn?
Jeg har ikke stjålet dem, jeg har kjøpt de hos han jeg kjøpte huset hos. Hvor han har fått dem fra vil ikke jeg spekulere i Kanskje han fikk dem som ansatt