Mandagstråd på to sider? Då må ein nesten legge inn ei helsing til og håpe vi ser tre-talet. Happy lunch frå over Tyskland!
God formiddag. Akkurat flyttet meg fra Oslo-kjernen og utover til Fornebu og stamhotellet mitt når jeg er i Oslo. Godt å komme tilbake igjen. Har planer om både julemarked, ikea og venninne-besøk i dag, så her er det bare å snu i døra og nyte dagene i Oslo. Vi spiser forøvrig julegrøt på julaften, og kjører ribbe første juledag
Sjallabais fra Oslo! Her er arbeidsuken ihvertfall halvveis godt i gang, om ikke annet. Får spare de vanskeligste verdensproblemene til en mandag som ikke er fullt så blå. Ha en bra en!
Jeg er like skuffa som Foxer'n etter at Piggvaren uteble i helga, så blir nok det til forrett i år. Utover det er det så klart ribbe. Forresten, god mandag folkens
Stille nacht and mehr glüwein bitte! Må sei at eg syns tyskarane har god ordning på førjulstida. Kalvbratwürst og gløgg i meter- og litervis. Nyt utsikta og 5 grader pluss på Alsterpavillon. Mi djupaste medkjensle går til alle som står i kø på Elkjøp, Jula, Toys r' Us og Gud forby; Ikea.
Noen tradisjoner kan ikke brytes. Forsøkte meg på hjort i fjor - sabla godt, men savnet juleribba så i år er det tilbake til same procedure as every year, James.
Orker ikke tenke julemat ennå. I dag har det gått i Immodium og cola- fikk faktisk gjennomført eksamen på det........ Når julematen står for tur, blir det nok kalkun i år også.
God kveld fra Oslo. Etter en fin langhelg var det litt tungt å komme tilbake til jobb og se at man hadde rundt 100 uleste eposter... heldigvis mye som var raskt å gå igjennom så er sånn ca ajour nå. Etter å ha gjort unna litt husarbeid skal resten av kvelden tilbringes i fred og ro Når det gjelder julemiddagen så pleier vi ha ha viltstek, og antar opphavet serverer det i år også med tanke på at fryseren er full av elgkjøtt som kom i hus rett fra jegerene tidligere i høst. Ellers så mistenker jeg at opphavet nok også stiller jeg med ribbe i løpet av juledagene... Uansett så blir det helt sikkert mer enn nok mat i løpet av jul og nyttår
På julaften skal det selvsagt spises ribbe, men romjula skal også by på pinnekjøtt, kveite, boknafisk og noen velassorterte koldtbord. Da ligger alt tilrette for å gå inn i 2017 full av selvhat og enda trangere flyseter.
SAS laks er nok mer i grevlingklassen. Piggvar er trolig noe mer eksotisk siden de nok trodde vi ikke kom til å merke at de serverte oss noe annet på lørdag.